پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

شهید

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر اظهار کرد: شهرستان شهیدپرور ابهر ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده که در این بین شمار شهدای دانش‌آموز ۴۵ شهید است.

به گزارش گروه علمی دانشگاهی و حماسه و مقاومت پایگاه خبری صبح ابهر ؛ کریم مسگرجماعت، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر امروز، ۶ آذرماه در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان ابهر که در مجتمع آموزشی سما این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا افتخار آفرینان و اسطوره‌های ملی ما هستند و با جان‌فشانی عزت و آبرو را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا تاریخ کشور ما را دگرگون کردند، ادامه داد: همه ما امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون شهدا هستیم.

مسگر‌جماعت با تأکید بر این که راه شهادت بسته نیست، تصریح کرد: شهدای مدافعین حرم با نثار جان خود دشمنان را در خارج از مرزهای کشور سربلندی و سرافرازی را نصیب کشور کرده‌اند.

وی با اشاره به این که شهرستان ابهر ۴۰۰ شهید را به انقلاب تقدیم کرده است، افزود: آموزش و پرورش شهرستان ابهر با تقدیم ۴۵ شهید دانش‌آموز و ۱۴ شهید فرهنگی وفاداری به نظام اسلامی را ثابت کرده است.

مسگر جماعت با بیان این که راه شهدا راه کمال، سعادت و زندگی جاودانی است، ادامه داد: شهدا افتخارآفرینان و اسطوره‌های ملی ما هستند و با جان‌فشانی عزت و آبرو را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

وی با تأکید بر این که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش از اول انقلاب برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای ضربه زدن به کشور داشته‌اند، گفت: ما در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و به لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری و حضور و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه کشورمان باز هم دشمن را شکست می‌دهیم.

مسگر جماعت با اشاره به اینکه باید راه شهدا را ادامه داد، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند و با تلاش علمی خود موجب اعتلای کشور شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر