پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

سرهنگ محسن احمدی تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر، دوشنبه ۴ آذر ماه در مراسم صبح گاه مشترک در آموزشگاه ولیعصر حسین آباد ابهر با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج همواره به عنوان یکی از نهادهای ارزشمند در کنار کشور و انقلاب بوده است.
وی با بیان اهداف تشکیل بسیج مستضعفین، تاکید کرد: در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد بسیج همواره به عنوان یکی از نهادهای ارزشمند در کنار دیگر دستگاه ها و قشرهای کشور و انقلاب بوده است.
احمدی تبار با اشاره به این که امنیت و اقتدار کشور حاصل مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان به ویژه شهدای بسیجی است، تصریح کرد: مسئولین باید تلاش کنند تا آگاهی لازم جهت شناخت و رویایی با توطئه های داخلی و خارجی را به دانش آموزان بدهند.
وی با بیان این که واژه بسیج یادآور ایثار و دلاوری و از خودگذشتگی است، افزود: جوانان و نوجوانان بدنه اصلی بسیج را تشکیل می دهند و این موضوع می تواند به عنوان یک ظرفیت مهم در بسیج محسوب شود.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با با اشاره به توطئه دشمنان و منافقان برای آسیب رساندن به کشور، گفت: دشمن از طریق جنگ نرم در تلاش است تا ارزش ها و اعتقادات نسل جوان را ضعیف کند اما به یاری خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری کاری از پیش نخواهند برد.
یادآوری می شود برگزاری یادواره شهدا یکی از برنامه های شاخص در طول هفته بسیج در ابهر است که در آموزشگاه امامت و دبیرستان شهید باهنر با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر