پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، دکتر شاهپور علایی مقدم ‌‌با تبریک سال نو به همه مردم ایران و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباخته در سیل اخیر و شکرگزاری خاضعانه به درگاه پر عظمت خداوند متعال براي نزول باران رحمت الهی پس از خشکسالی‌های متوالی‌، ضمن پیوستن به پویش هلال احمر برای کمک به سیل‌زدگان، ‌از مردم شریف دعوت کرد که به پویش هلا‌ل‌احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل کشور بپیوندند.

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران افزود: امیدوارم همچون گذشته با همت والای مردم و دولت و نهاد های مختلف مشکلات و سختی های مردم خسارت دیده از سیل کاهش داده‌ شود.

دکتر شاهپور علایی مقدم قائم مقام سازمان امور عشایر ايران‌ تصریح کرد: از تمام ایرانیان که همیشه در مهرورزی‌، نوع‌دوستی و احساس مسئولیت اجتماعی و کمک به هم نوع زبانزد جهانیان هستند ‌‌دعوت به پیوستن به این پویش می نمايم.

در پی وقوع‌ ‌سیل ویرانگر در کشور قائم مقام سازمان امورعشایر و تيم کارشناسی و عملیاتی از سازمان برای کمک به سیل‌زدگان و بررسی خسارات وارده به عشایر مناطق سیل‌زده، با تمام امکانات از اولین ساعات سال 1398 در مراوه تپه _ کلاله و گنبد حضور داشتند و امروز به استان خوزستان سفر خواهند کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر