پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا، حجت‌ عسگری در همایش روز شوراها با بیان اینکه مسئولان باید شوراها را دریابند، اظهار کرد: شوراها پناهگاه مردم  هستند، لذا باید به جایگاه آن‌ها توجه ویژه‌ای شود .

وی با اشاره به وجود آیه قرآن درباره شوراها، تصریح کرد: وجود این آیه بیانگر جایگاه شورا و مشورت در دین مبین اسلام است .

رئیس شورای اسلامی ابهر با تاکید بر اینکه در حوزه امور شهری و روستایی اغلب نگاه‌ها به شورا، شهرداری و دهیاری است، ادامه داد: این امر در حالی است که بودجه شهرداری‌ها کفاف بسیاری از کارها را نمی‌دهد .

حجت‌ عسگری با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۵ شهرداری ابهر ۳۱ میلیون تومان بود، تصریح کرد: پس از تصویب مجلس مبنی بر استانی شدن ارزش‌افزوده شهرستان ابهر از این موضوع بسیار متضرر شد تا جایی که بودجه ۳۱ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۵ میلیارد تومان تقلیل یافت .

رئیس شورای اسلامی ابهر با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری ابهر بیش از ۴۰۰ پرسنل دارد، یادآور شد: هیچ منبع درآمدی جایگزین ارزش‌افزوده کسر شده، نشده است .

حجت‌ عسگری با اشاره به اینکه برخی تصمیم‌گیری‌های در گذشته به اشتباه گرفته شده است، ادامه داد: امروز ما پاسخ‌گوی بسیاری از تصمیمات غلط گذشتگان هستیم .

وی با تاکید بر اینکه اگر مشکل مردم را حل نمی‌کنیم نباید مشکل جدیدی به مشکلات آنان اضافه کنیم، تصریح‌ کرد: اگر مسئولان وظیفه خود را درست انجام ندهند مردم به نظام بدبین خواهند شد .

رئیس شورای اسلامی ابهر با اشاره به اینکه در صورت کوتاهی فاضلاب شهرستان ابهر در آینده نزدیک به یک بحران تبدیل خواهد شد، ادامه داد: باید گام‌های عملیاتی برای حل این مشکل برداشته شود .

عسگری یادآور شد: بحث فاضلاب در گذشته در حالی پایان یافته اعلام شد که هنوز ۵۰ درصد از این طرح باقی مانده است و برای اتمام آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر