پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه حماسه و مقامت پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی شامگاه پنجشنبه در مراسم هشتمین یادواره ۴۰۰ شهید شهرستان ابهر در مسجد جامع شناط، با بیان اینکه امروز پیام انقلاب اسلامی ایران در جهان گسترده و فراگیر خواهد شد، افزود: امروز اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرزها را درنوردیده است و در اقصی نقاط جهان اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراگیر شده است.

وی با بیان اینکه شهادت طلبی و فرهنگ انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) دو بال شیعه و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران همه معادلات استکبار جهانی را به هم ریخت و امروز انقلاب اسلامی مقتدر و عزتمند در عرصه‌های مختلف پیشتاز است.

قاسم رضایی با بیان اینکه هدف دشمن این است که جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کند، افزود: ارتباط بین امت و رهبری بالاترین قدرت جمهوری اسلامی ایران است که دنیا به آن حسرت می‌خورد و دشمن هرگز نمی‌تواند جایگاه ولایت فقیه را در جامعه ایران تضعیف کند.

وی با بیان اینکه نباید هدف و آرمان‌های شهدا را فراموش کنیم، لزوم تبیین، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر ما در یادواره‌ها هدف شهدا را فراموش کنیم یادواره‌ها جز نمایش چیزی ندارند، ما باید راه و هدف شهدا را باهم دنبال کنیم و امیدواریم نگهبان خوبی برای این مسیر باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تضعیف ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است گفت: امروز ابزار دشمن برای ایجاد فاصله بین امت و رهبری تضعیف اعتقادات، دین و اخلاق اسلامی است.

قاسم رضایی با بیان اینکه شهادت وسیله برای رسیدن به بندگی و تعالی بود و شهدا وسیله خوبی برای رسیدن به بندگی پیدا کردند، گفت: هدف رزمندگان، شهادت نبود بلکه شهادت وسیله‌ای برای رسیدن به کمال، تعالی و بندگی بود و در یادواره شهدا باید به این اصل بپردازیم در غیر این صورت یادواره‌ها نمایه است.

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی ما شگفتی‌های زیادی را برای مردم و جهانیان آشکار کرد که یکی از این شگفتی‌ها جایگاه شهادت بود.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن حول محور ولایت برای دفاع از دین به سوی شهادت رفتند و این راه و نهضت ادامه دارد.

قاسم رضایی با بیان اینکه امنیت، وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی امروز قابل مشاهده است و این اصل مهم و تأثیرگذار مورد توجه جدی باشد، ادامه داد: در داخل مرزهای ایران جنگ اقتصادی دشمن حربه حاشیه‌ای است و هدف اصلی جنگ اعتقادی و اخلاقی است.

قاسم رضایی با بیان اینکه شهدا راه درست و بهتر را انتخاب کردند، افزود: انقلاب اسلامی ایران شگفتی‌های زیادی داشت که یکی از این ویژگی‌ها و شگفتی‌ها آشکار کردن و شناساندن جایگاه شهادت بود.

فرمانده مرزبانی با بیان اینکه ناجا نگاه جهان اسلام و دنیای مستضعفان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ثمره عاشورا بود.

قاسم رضایی با تاکید بر اینکه امروز نظامی مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبرهای هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و حضور و حمایت مردم دارای قدرتی شکست ناپذیر و نفوذناپذیر است، گفت: «مواظب باشید وسیله را هدف قرار ندهید» پیام شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از دین و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها به جنگ با داعش پرداختند، گفت: شهدای مدافع حرم برای نگه داشتن کسی بر سر قدرت به جنگ با داعش نرفتند آنها برای حفظ دین و حرم، راه شهادت را انتخاب و امنیت را به ما هدیه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر