پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان از برگزاری مسابقات قهرمانی استانی رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک، باشگاه های این استان در شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایرنا؛ مهران زرگری گفت :این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و تحت عنوان جام فجر بهمن امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در دسته های وزنی مختلف برگزار خواهد شد و هیات، منتظر بخشنامه فدراسیون است.

زرگری اظهار داشت: مسابقات انتخابی استان با هدف انتخاب ورزشکاران برتر برای شرکت در پیکارهای قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ورزشکارانی که در رقابتهای انتخابی استان شرکت نداشته باشند، مجوز حضور در مسابقات قهرمان کشوری به آنان داده نخواهد شد.

رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک، اواخر امسال در اصفهان برگزار می شود و تیم زنجان با نفرات منتخب و با آمادگی کامل به مصاف حریفان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح این استان فعال است و 10 هزار ورزشکار نیز به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان فعالیت می کنند که هفت هزار نفر آنان مرد و مابقی نیز زن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر