شهردار هیدج از ارتقای درجه شهرداری هیدج از ۵ به ۶ با ابلاغ وزیر کشور و قرار گرفتن در رده چهارمین شهرداری استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی صبح ابهر به نقل از روابط عمومی شهرداری هیدج، مسعود امیدی رمز پیشرفت و توسعه در امورات یک مجموعه را تعامل، همفکری و همکاری آن مجموعه دانست.

شهردار هیدج ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر هیدج در انتخابش به عنوان شهردار اظهار کرد: اگر امروز ما در شهر شاهد پیشرفت در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم، محصول تعامل، همکاری و پیگیری مجدانه اعضای شورای اسلامی شهر بوده است.

وی فعالیت‌های عمرانی انجام شده در شهر هیدج را منحصر به فرد دانست و افزود: با توجه به همه محدودیت‌ها و تنگناهای مالی و رکود اقتصادی حاکم بر بخش اعتبارات عمرانی هیچ وقفه‌ای در سرعت پروژه‌ها وجود نداشته و تمام پروژه‌ها در دست اقدام است.

امیدی از جمله پروژه‌های انجام شده و یا در دست اقدام را احداث آرامستان جدید شهر، احداث ساختمان جدید شورای اسلامی شهر، تصویب و اصلاح هندسی ورودی شهر با سه میدان مرکزی، غربی و شرقی و آغاز عملیات عمرانی و اتمام آن در اواسط سال ۹۸ اعلام کرد.

شهردار هیدج از تحقق 50 درصدی بودجه مصوب سال 97 خبر داد و افزود: این درصد از تحقق بودجه مصوب نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه زمین مسجد جامع خریداری شده است، ادامه داد: عملیات عمرانی برای احداث مسجد و باز شدن گره کور ترافیکی و اجرای طرح جامع ترافیکی در آیندۀ نزدیک انجام خواهد شد.

امیدی تصریح کرد: در حوزه مدیریت شهری، صف کشی سیاسی مفهومی ندارد و اولویت اول و آخر مدیریت شهری خدمت به شهروندان است.

شهردار هیدج افزود: هفته‌ای یک روز در تهران، یک روز در مرکز استان برای حل و فصل مسائل و مشکلات شهری هیدج حضور دارم و در ضمن به شایعات انتصابم در استان قم توجه نکنید چرا که با اقتدار به کارم در هیدج ادامه خواهم داد.

وی در ادامه از راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداری برای انعکاس و پیگیری مشکلات شهر و ممیزی املاک و راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه شهرسازی و اتوماسیون اداری و عملیات کمربندی شرقی و آسفالت‌ریزی معابر و زنده‌گیری و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و تحویل آنها به محل نگهداری سگ‌ها خبر داد.

امیدی افزود پس از ۲۴ سال با ابلاغ وزیر کشور درجه شهرداری هیدج به درجه 6 ارتقا یافت و در ردیف چهارمین شهرداری استان زنجان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *