پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه سایر رسانه های پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از فارس ؛ جعفر ایوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از آنکه استخر ابهر از پیمان‌کار قبلی تحویل گرفته شد، هزینه‌های بسیاری در حدود 400 تا 500 میلیون تومان داشت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با بیان اینکه از زمان تحویل تعمیرات در این استخر در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به اینکه دو یا سه ماه استخر تعطیل بود، از همین رو بر آن شدیم که با فضای جدید استخر را بازگشایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمدهای پوسیده و قدیمی تعویض شده و در حال نصب است، گفت: همچنین موتورخانه نیز تعمیر و دوش‌های استخر نیز تعویض شده است.

ایوار با اشاره به اینکه اواسط دهه فجر استخر ابهر بازگشایی خواهد شد، گفت: امیدواریم با بازگشایی استخر بازهم شاهد حضور مردم در این استخر باشیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر در پاسخ به سوالی درباره گسترش چنین فضاهایی در این شهرستان گفت: شهرهایی که استخر دولتی دارند، پولی از طریق دولت برای ساخت استخر جدید داده نمی‌شود، اما برای فعالیت بخش خصوصی در این بخش بستر لازم فراهم است.

وی با اشاره به اینکه قطعا ورزش و جوانان نیز از بخش خصوصی برای احداث استخر حمایت می‌کند، اضافه کرد: هم اکنون نیز ساخت دو استخر در حال پیگیری است تا در صورت فراهم شدن شرایط طی دو سال آینده احداث شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر