پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از روابط عمومی شهرداری ابهر؛ هدف از اجرای این برنامه توسعه نشاط اجتماعی در شهر با مد نظر قرار دادن مولفه های اقلیمی منطقه و ایجاد بستری مناسب جهت ارتباط شهروندان با فضا هایی طبیعی در شهر می باشد .

با توجه به توسعه شهر نشینی و فشار حاصل از زندگی شهری ایجاد برنامه های فرهنگی و هنری در شهر باعث کاهش فشار روانی و همبستگی بیشتر شهروندان گرامی با بستر های شهری می شود.

گذر از پاییز

یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری ایجاد شهری شاداب و با نشاط است که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام گرفته نسبت به گذشته نرخ شادی بیشتر ی را در شهر شاهد باشیم و رضایت شهروندان را با اجرای برنامه های فرهنگی تامین نماییم .

لازم به توضیح است که در برنامه گذر از پاییز که با تجهیزلات سنتی و قدیمی منطقه از قبیل (کرسی ،سماور،ظروف مسی،چراغ فیتیله ای ،آسیاب چوبی، فانوس ،چاه آب و ….) به صورت نمادین جا نمایی گردیده استقبال بی نظیری توسط شهروندان گردید.

گذر از پاییز

اجرای موسیقی پاپ ، محلی ، سنتی و اجرای مسابقه های حلقه ها ، مادر یابی ، عمو زنجیر باف از مهیج ترین قسمت های برنامه امروز بود

برپایی جشنواره ی میوه های پاییزی ، کدو و همچنین توزیع آش توسط بخش خصوصی از دیگر قسمتهای برنامه امروز بود که در پایان با مسابقه عکسهای سلفی خانوادگی و انفرادی شهروندان و با استفاده از برگهای پاییزی در محل به زیباترین شکل ممکن اجرا گردید که به سه نفر از آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

گذر از پاییز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر