به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ؛ روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مهندس رضاپور مدیرعامل این شرکت با اهداء لوح سپاس به پاس زحمات ، همکاری و مساعدت های سید عباس جعفری دادستان شهرستان ابهر در راستای صیانت از منابع آب زیرزمینی از ایشان قدردانی نمود.

این گزارش حاکی است ،با عنایت به وضعیت بحرانی منابع آب زیرزمینی دشت ابهر و لزوم حفاظت و صیانت از منابع آبی شهرستان و همچنین در راستای اجرای مفاد صورتجلسه حفظ حقوق بیت المال، طاهری مدیر منابع آب شهرستان ابهر به اتفاق نماینده حقوقی با جعفری پطرودی دادستان ابهر دیدار و لوح سپاسی از سوی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای را به وی اهداء کرد.

در این جلسه دادستان ابهر بر حفاظت و صیانت از حقوق بیت المال و حفاظت از منابع آبی و انسداد چاههای غیر مجاز و بازگشایی تصرفات حادث شده در بستر و حریم رودخانه ها تاکید نمود.

در ادامه طاهری اجرای دستورات و احکام قضایی را جزو اولویت های امور منابع آب ابهر عنوان کرد و به انسداد ۶۷ حلقه چاه غیر مجاز در سال ۱۳۹۷و آزاد سازی ۴ هکتار از بستر و حریم رودخانه های شهرستان اشاره نمود و بر ادامه اجرای احکام را با همکاری نیروی محترم انتظامی جزو برنامه های آتی شهرستان تصریح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر