نمایندگان به تنهایی موضوعیت ندارند و باید برای مردم خدمت کنند، در نتیجه هنگامی که مشکلات و نهی امنیتی در کار وجود نداشته باشد، پنهان کاری معنی نمی‌دهد.
دکتر حسن شجاعی

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسن شجاعی نماینده مردم ابهر خرمدره و سلطانیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت ، با اشاره به اثرات مثبت طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان به تنهایی موضوعیت ندارند و باید برای مردم خدمت کنند، در نتیجه هنگامی که مشکلات و نهی امنیتی در کار وجود نداشته باشد، پنهان کاری معنی نمی‌دهد.

نماینده مردم ابهر ، خرمدره و سلطانیه ادامه داد: نماینده مجلس وکیل مردم است و وکیل باید همه اقداماتی که در راستای وکالت انجام می‌دهد را برای مردم شفاف کند.

حسن شجاعی نماینده مردم ابهر، خرم دره، سلطانیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب درباره نمایندگان مجلس گفت: اگر کسی در مجلس به سِمَتی دست پیدا می‌کند باید تمام زندگی خود را وقف نظام و مردم کند، بنابراین اصل شفافیت بسیار ضروری است.

وی ادامه داد : طبیعتا اگر یک مسئول زندگی خود را وقف نظام و مردم نکرده باشد، احتمالا در زندگی درگیر حواشی می‌شود و آن درگیری با حواشی در رای او در مجلس تاثیر می‌گذارد که باعث می‌شود آن نماینده خواهان این باشد که کسی از تصمیمات او با خبر نشود؛

حجت الاسلام شجاعی علی آبادی گفت : بنابراین چنین اتفاقاتی که رخ می‌دهد باعث می‌شود که منِ نماینده دیگر تمایلی به شفافیت نداشته باشم، ولی آن را برای دیگران بپسندم و اینکه ما شفافیت را برای خودمان نخواهیم و برای دیگران بخواهیم چندان مطلوب نیست.

حجت الاسلام حسن شجاعی علی‌ آبادی با کسب ۱۹ هزار و ۴۵۴ رای از حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه راهی مجلس شورای اسلامی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر