علی کاظمی، ضمن تایید خبر شهادت شهید سرگرد پاسداری «هادی طارمی» متولد ابهر همراه سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهید طارمی فرزند رضا طارمی ساکن تهران بوده و اصالتاً اهل روستای قمچ‌آباد شهرستان ابهر هستند.

وی با بیان این‌که این خانواده انقلابی در سال ۱۳۶۹ نیز یک شهید والامقام تقدیم انقلاب و نظام کرده است، عنوان کرد: شهید «جواد طارمی» نیز دیگر شهید این خانواده است که در راه دفاع از وطن به شهادت رسیده‌ است.

این مسئول با تاکید بر این‌که پیکر مطهر این شهید والامقام در تهران در کنار برادر شهیدش به خاک سپرده خواهد شد، ادامه داد: خون این شهیدان قطعا نقطه عطفی برای حرکت به نقطه‌های عظیم در تاریخ انقلاب خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: مراسم گرامیداشت یاد و نام شهیدان «قاسم سلیمانی» و «هادی طارمی» و دیگر همرزمان عزیزشان همزمان با سایر استان‌ها در زنجان نیز برگزار خواهد شد.

156867020

شهید سرگرد پاسدار هادی طارمی متولد سال ۱۳۵۸ و برادر شهید محمد جواد طارمی از بچه های ولایی هیات محبان حضرت زهرا(سلام الله علیها) از نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عجل الله فرجه) و فعالان پایگاه بسیج شهید شهسواری منطقه ۱۸ تهران بود که در زمان شهادت ۴۰ سال سن داشت.

این شهید سرافراز سپاه اسلام در بیشتر ماموریت های مهم و خطیر برون مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورهای عراق و سوریه وظیفه حفاظت از جان ایشان را بر عهده داشت که بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

از این شهید والامقام دو دختر به نام های «هانیه» و «محیا» به یادگار باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر