به گزارش پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان دکتر احمدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای زنجان با آقای نوروزی فرماندار محترم شهرستان ابهر و جمعی از مسئولین شهری از جمله رئیس آموزش و پرورش، شهردار، بخشدار، رئیس شورای شهر، رئیس خانه صنعت ابهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به بهانه راه اندازی دانشکده فنی ابهر و به پیشنهاد دانشگاه فنی زنجان به میزبانی فرمانداری ابهر برگزار گردید .

فرماندار ابهر از خرسندی مردم و مسئولین این شهرستان از افتتاح این دانشکده که آرزوی دیرین مردم این شهرستان بوده است سخن گفتند.

وی از تلاش ها و پیگیریهای آقای دکتر صالحی ریاست دانشگاه فنی و دکتر کیانی معاون آموزشی دنشگاه فنی و حرفه ای و دکتر احمدی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان تشکر و قدردانی نمودند.

وجیه الله نوروزی همچنین از تمامی دستگاه دولتی شهرستان را موظف نموند تا تمامی تلاش خویش را جهت حل موانع و مشکلات موجود دانشکده ابهر معطوف دارند .

لازم به ذکر می باشد دانشکده فنی و حرفه ای ابهر از اول مهر ماه پذیرای  دانشجویان در چهار رشته کاردانی ناپیوسته ۱.الکتروتکنیک ۲.نرم افزار کامپیوتر۳.جوشکاری ۴.ریخته گری از طریق کنکور سراسری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر