پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به منظور حفظ سلامت مردم و در راستای پیشگیری از چالش‌های زیست محیطی و شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری بخش اعظمی از خطوط شبکه و جمع آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از 264 کیلومتر شستشو شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر؛ علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:

شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر زنجان عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.

وی افزود: مرئی سازی و هم سطح کردن دریچه های شبکه فاضلاب به تعداد 284 فقره و همچنین پاکسازی و لایروبی بیش از 7 هزار عدد منهول نیز از دیگر اقداماتی است که همزمان با عملیات شستشوی شبکه فاضلاب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان سم پاشی و گند زدایی در منهول ها به تعداد 7 هزار و سیصد فقره را نیز از جمله اقدامات معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای اجرای عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر زنجان عنوان کرد.

به گفته این مسئول عملیات بازرسی و ویدئومتری از خطوط لوله فاضلاب به میزان 14 کیلومتر نیز با توجه به ضرورت نظارت بر عملکرد مطلوب خطوط شبکه فاضلاب و جلوگیری از قطع خدمات به مشترکین فاضلاب انجام شده است.

جزء قاسمی گفت: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر