علی حیدری

فرماندار ابهر با تأکید بر نقش محوری شهدا در در سربلندی ایران اسلامی، گفت: شهدا میراث ملی ما هستند و پاسداری از حرمت خون شهدا یک رسالت سنگین و وظیفه همه ما است.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت پایگاه خبری صبح ابهر ؛ علی حیدری فرماندار ابهر شامگاه دیروز، ۷ مهرماه در مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدای ابهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت عده‌ای از هموطنان مظلوم در حرکت تروریستی اهواز، عنوان کرد: آرامش و امنیت کنونی کشور را مرهون از جان گذشتگی‌های شهدایی هستیم که خالصانه و بی‌ادعا در راه ارزش‌ها پا به میدان نبرد با دشمنان گذاشتند و عزیزترین هستی خود را فدا کردند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی، عنوان کرد: پس از شهدا پاسداری از حرمت خون شهدا یک رسالت سنگین و وظیفه همه ما است.

این مسئول با حساس دانستن برهه فعلی کشور، ادامه داد: با توجه به تغییر روش دشمنان، مبارزه کنونی ما به مبارزه اقتصادی تبدیل شده و مسئولان و مردم باید این توطئه دشمنان را نیز به شکست بکشانند.

فرماندار ابهر با تأکید بر ضرورت اتحاد بیش از بیش مردم و مسئولان کشور، یادآور شد: همبستگی و اتحاد مردم و مسئولان موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به‌ویژه در جنگ نرم و جنگ اقتصادی که علیه کشورمان راه افتاده است، می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر