به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر ، سومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان در ۲ گروه زنان و مردان در دو بخش ریکرو و کامپوند در زنجان برگزار شد و شکیبا جلالی از زنجان ( ابهر ) به مقام سوم رسید.

غلامرضا شربیانی افزود: طبق برنامه ریزی انجام مسابقات بخش ریکرو روز پنجشنبه و بخش کامپوند نیز روز جمعه با حضور ورزشکاران کشوری برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات ۱۶۳ نفر از مردان و ۱۰۴ نفر از بانوان شرکت کردند و به تقکیک نیز ۱۴۸ نفر ورزشکار در بخش ریکرو و ۱۱۹ نفر نیز در بخش کامپوند به رقابت پرداختند.

این مسئول ادامه داد: مجموع سه نفر اول مسابقات به تیم ملی راه می یابند و در بخش کامپوند بانوان نیز خانم شکیبا جلالی از زنجان ( ابهر ) مقام سوم را کسب کرد.

شرییانی افزود: رنکینگ فدراسیون بصورت مرحله مرحله اجرا شد که در مجموع سه مرحله اول ۳۲ نفر برای انتخابی تیم ملی راه می یابند.

وی گفت : در بخش بانوان که 50 کماندار حضور داشتند، آرزو طاهریان از تهران، گیسا بایبوردی از تهران و شکیبا جلالی از زنجان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در بخش مردان که 65 کماندار حضور داشتند، محمدصالح پالیزبان از تهران، دانیال حیدرزاده از چهارمحال‌وبختیاری و سیدحسام‌الدین کوثر از تهران در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

وی یادآور شد: زنجان در رشته تیر اندازی با کمان ورزشکاران شاخصی را به تیم ملی هدایت کرده که نتایج ان سومی خانم فرشته قربانی در مسابقات پارالمپیک جاکارتای اندونزی نمود بیشتری داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر