به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم افتتاح زندان ابهر که با حضور ائمه جمعه ابهر، خرمدره، فرماندار ابهر و روسای حوزه‌های قضایی، مدیر کل زندان‌ها و مسئولین این شهرستان برگزار شد، ضمن تشکر از مدیر کل زندان‌های استان زنجان در راستای پیگیری امورات و تجهیز زندان ابهر گفت: با توجه به موقعیت زندان قدیمی ابهر و کمبود مکان برای زندانیان احداث زندان جدید در این حوزه قضایی امری ضروری بود که خوشبختانه امروز ما شاهد افتتاح این مکان هستیم.

وی تأکید کرد: رویکرد اصلی اقدامات زندان‌ها بایستی مبتنی بر اصلاح مجرمین باشد، لذا اجرای طبقه بندی زندانیان در این راستا نیز امری ضروری است.

این مقام عالی قضایی استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت زندانیان بایستی کار جهادی و اثر گذار صورت گیرد که امیدواریم در این حوزه نیز توجه و اهتمام ویژه‌ای برای تحقق این امر انجام شود.

رییس شورای قضایی استان زنجان در ادامه این مراسم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف زندان جدید شهرستان ابهر بر تکمیل برخی نواقص و تجهیزات فنی تأکید کرد.

لازم به ذکر است فاز اول زندان جدید شهرستان ابهر به مساحت پنج هزار متر در زمینی به مساحت بیست هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با رعایت استاندارد‌های فنی به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *