به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر ، آئین تجلیل از خانم فرشته قربانی دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی جاکارتا و  قهرمانان و کادر فنی امروز با حضور رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران در حالی برگزار می‌شود که از مجموع ۴۳۷ نفر، ۲۸۱ نفر ورزشکار (۱۳۲ مدال آور آسیایی و ۱۴۹ ورزشکار پاراآسیایی) هستند.

مدال آوران در ۲۰ رشته بسکتبال، تکواندو، تیراندازی، تیراندازی باکمان، دوومیدانی، تنیس روی میز، جودو، جوجیتسو، کوراش، ورزش‌های رزمی، شنا، شیرجه و واترپلو، شمشیربازی، قایقرانی، کاراته، کبدی، کشتی، وزنه برداری، کوهنوردی، والیبال، ووشو، ورزش نابینایان و ورزش‌های جانبازان به روی سکوی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رفتند.

امروز  از ۱۵۶ نفر شامل کادر فنی (مربی، سرپرست و رییسان فدراسیون‌های ورزشی) تجلیل می‌شود که از این تعداد ۹۰ نفر در بخش آسیایی و ۶۶ نفر در بخش پاراآسیایی هستند.

فرشته قربانی

ضمنا خانم فرشته قربانی بانوی کمانداری ابهری دارنده مدال طلای مسابقات تیر و کمان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ و نفر سوم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مدال خود را در دیدار با مقام معظم رهبری به وی هدیه کرد.

پیشتر مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کشور اول خرداد ماه سال ۹۷ برگزار و از ۲ هزار و ۱۷۱ تن از مدال آوران و قهرمانان ورزش سال‌های ۹۶-۹۵ و تیم فوتسال زنان ایران با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری تجلیل شده است و حواله ۲۵ هزار و ۷۰۰ سکه بهار آزادی هم به رییسان فدراسیون‌های ورزشی تحویل داده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *