پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایرنا ؛ وجیه الله نوروزی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این پروژه ها تعداد ۷۸ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی یادآور شد: در این ایام تعداد ۱۴ پروژه عمرانی مربوط به دهیاری‌ها با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان ابهر اظهار داشت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب و خدمات دولت ها است.

وی خاطرنشان کرد: این روزها فرصت خوبی برای ایجاد امیدواری و نشاط در بین آحاد مردم همچنین فرصتی برای جذب و افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.
نوروزی با اشاره به اینکه یک سال از گام دوم انقلاب را سپری کرده‌ایم، تصریح کرد: دهه فجر امسال متفاوت از سال گذشته است چراکه با پشت سر گذاشتن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و مسؤولان و مردم باید اقداماتی را که در راستای گام دوم انقلاب انجام داده اند بیان کنند.
فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: تفاوت دیگر آن تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان است که شهادت ایشان وحدت ویژه‌ای در جامعه اسلامی ایران و کشور عراق و حامیان ایران ایجاد کرد و این امر خواست خدا بود که این شهادت، ابرقدرت‌های مدعی را در جهان رسوا کرد.
نوروزی با اشاره به گازرسانی به پنج واحد تولیدی در دهه فجر، بیان کرد: دهه فجر امسال ۲ مجموعه استخر سرپوشیده در ابهر و صایین قلعه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد همچنین پروژه گازرسانی به پنج روستایی عباس‌آباد، سفلا اولیا، چشین، امیر بستاق و قارلوق، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به بازگشت به کار ۱۵۰ نفر از طریق احیای یک واحد تولیدی در شهرستان، افزود: ۲ واحد دیگر هم با هماهنگی‌های لازم در شهرستان بازگشایی خواهد شد.
نوروزی تاکید کرد: همه ما باید به شعارهای انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به معنی واقعی پایبند بوده و در عمل هم به این شعار اعتقاد داشته باشیم.
وی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که اداره‌ها عملکرد خود را ارایه دهند و از طریق اصحاب رسانه و کانال‌های شهرستان و در مراسم های مختلف اقدامات دولت را بیان کنند که همانا عملکرد انقلاب است و با وجود تحریم ها کارهای خوبی در شهرستان شده‌ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر