فروشگاه زنجیره ای رفاه ابهر

 

Refah

فروشگاه زنجیره ای رفاه ابهر ، همواره رسالت اصلی این فروشگاه تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازلترین قیمت بوده است.

با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه این سازمان بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است.

همچنین در فروشگاه رفاه به عنوان یک خرده‌فروشی موفق، قیمت‌گذاری مناسب و تخفیف‌های واقعی به عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده و تمام وقوانین با توجه به این امر تدوین و اجرایی می‌شود.

در این فروشگاه ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد.

در این راستا تلاش شده تا از یک سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق مشتری مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود.

تخفیفات ویژه فروشگاه رفاه ابهر

فروشگاه زنجیره ای رفاه ابهر در راستای حمایت از مشتریان و فراهم آوردن محیطی جذاب و مفرح برای خریداران، اقدام به برگزاری جشنواره تخفیف های استثنایی کالاها کرده است.

در این دور از جشنواره فروش رفاه، ۴۳۷ قلم کالا با تخفیف های ویژه عرضه می شود که عمدتا کالاهای اساسی و مواد غذایی مورد نیاز مردم است.

بر این اساس، ماکارانی رشته ای ۷۰۰ گرمی ۲۷۰۰ تومان، ماکارانی فرمی ۵۰۰ گرمی ۲۲۰۰ تومان، رب گوجه فرنگی ۸۰۰ گرمی ۳۴۵۶ تومان، سس مایونز ۷۷۴۱ تومان، فیله میگو ۳۸۸۰۰ تومان، فیله ماهی تیلاپیا ۲۲۶۴۰ تومان، ماست ۲۲۰۰ گرمی ۶۰۰۰ تومان و خامه ۲۵۰ گرمی نیز ۲۵۶۰ تومان است.

تن ماهی نیز ۴۴۰۳ تومان، لوبیا چیتی ۹۳۸۴ تومان، عدس ۸۵۶۸ تومان، روغن کنجد ۲۴۵۰۰ تومان، لوبیا قرمز ۷۳۰۳ تومان، لپه ۸۷۹۵ تومان و پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی ۴۵۰۰ تومان است.

چای شکسته سیلان ۴۰۰ گرمی نیز ۱۳۲۳۰ تومان و تخم مرغ ۶ عددی ارگانیک نیز ۲۶۵۰ تومان در فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سراسر کشور عرضه خواهد شد.

علاوه بر این تخفیف ها، کالاهای بسیار دیگری از فروشگاه های زنجیره ای رفاه در فهرست ارایه تخفیف های جذاب این فروشگاه قرار گرفته است.