نماینده ابهر در مجلس یازدهم گفت بحث فضا و استفاده از آن اهمیت فراوانی دارد و آن طور که احساس می شود مسئولان دولتی در چند سال گذشته توجه ویژه‌ای به حوزه فضایی نداشته اند.
دکتر حسن شجاعی

به گزارش پایگاه خبری صبح ابهر ، حجت الاسلام حسن شجاعی منتخب مردم ابهر و خرمدره در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار برخی از منتخبان مجلس آتی با سردار حاجی زاده اظهار داشت: در این نشست فرمانده هوافضای سپاه توضیحاتی درباره برخی مشکلات که در کشور وجود دارد و راه حل های آن به منتخبان ارائه کرد.

وی آشنایی با روند ساخت و پرتاب اولین ماهواره نظامی توسط نیروی هوافضای سپاه را از دیگر موضوعات جلسه امروز با سردار حاجی زاده عنوان کرد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس با تاکید براینکه در ساهای اخیر بحث فضا و استفاده از آن اهمیت فراوانی پیدا کرده است، اظهار داشت: آن طور که احساس می شود، مسئولان دولتی در چند سال گذشته توجه ویژه ای به این موضوع نداشته اند و لازم است با دقت بیشتری به این موضوع پرداخته شود.

حسن شجاعی با بیان اینکه بخش هوافضای سپاه برای ارتقای این حوزه برنامه هایی دارد، گفت: مجلس آینده نیز در این زمینه تلاش خواهد کرد و ما هم به دنبال تقویت این بخش خواهیم بود.

نماینده ابهر با تاکید براینکه در بخش فضایی کشور در بخش هایی شاهد یک سری تشتت ها هستیم، عنوان کرد: باید در این زمینه انسجام شکل بگیرد تا شاهد پیشرفت های بیشتر در این حوزه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر