پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

شهردار ابهر به انجام پروژه‌های عمرانی درباره جمع‌آوری آب‌های سطحی در نواحی مختلف شهر اشاره‌ کرد و گفت: در این باره شهرداری در سال‌جاری بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ محمدرضا ذوالفقاری‌ها ظهر امروز در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه احداث کانال نیکان اظهار کرد: با توجه به ورود فاضلاب‌های خانگی به کانال و ایجاد بوی تعفن ناشی از راکد ماندن آب در آن منطقه تبدیل به گند آب شده بود شهرداری در راستای ارتقای رفاه عمومی و با هدف ارتقای سطح بهداشت آن محله اقدام به ادامه احداث کانال موجود در محله 16 متری نیکان کرد.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه کاهش خطر پذیری شهر در مقابل سیلاب یکی از پروژه‌های مهم در شهرداری است، افزود: با ادامه احداث این کانال تلاش در جمع‌آوری و هدایت اصولی آب‌های روان داریم تا بدین طریق بتوانیم گامی در کاهش مشکلات شهروندان فهیم در این زمینه برداریم.
وی به انجام پروژه‌های عمرانی درباره جمع‌آوری آب‌های سطحی در نواحی مختلف شهر اشاره‌ای کرد و گفت: در این باره شهرداری در سال جاری بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار برای احداث کانال، دیوار حفاظتی، بستر رودخانه و اصلاح، تعریض و تعویض جداول سطح شهر هزینه کرده تا بخشی از مشکلات شهروندان در زمان بارش نزولات آسمانی را رفع کند و رضایتمندی عمومی را در بر داشته باشد.
ذوالفقاری‌ها اعتبار تخصیص داده شده به پروژه کانال نیکان را نیز  2 میلیارد و 230 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه به طول 130 متر و عرض یک متر و 30 سانتی‌متر و همچنین با ارتفاع یک متر و 30 سانتی‌متر در حال احداث است که در تلاش هستیم با تأمین اعتباری بتوانیم ادامه این پروژه را به مرحله اجرا در بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر