به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از روابط عمومی آبفای زنجان ، علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مصرف آب شهروندان سلطانیه‌ای طی ۹ ماهه سال جاری با بیش از ۴۷۵ هزار متر مکعب مصرف نسبت به سال گذشته بیش از ۶ درصد کاهش مصرف داشته اند.

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: امسال اقدامات گسترده‌ای برای مدیریت و کاهش مصرف در شهر سلطانیه بعمل آمده که اصلاح انشعابات فرسوده، اصلاح شبکه توزیع و تبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: توسعه شبکه توزیع آب در شهر سلطانیه و آب رسانی به دو شهرک با اجرای بیش از یک کیلومتر شبکه توزیع به صورت مشارکتی از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهر سلطانیه بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: مجموع اصلاح و توسعه شبکه در شهر سلطانیه نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته و از ۱۰۶ متر در سال گذشته به هزار و ۹۰۰ متر در سال جاری رسیده است.

علیرضا جزء قاسمی یاد آور شد: ۱۳۳ رشته انشعاب در ۹ ماهه سال جاری به مشترکین سلطانیه‌ای واگذار شده است که بر این اساس تعداد مشترکین شرکت آب و فاضلاب در این شهر با ۴.۳۳ درصد افزایش به ۳ بیش از هزار فقره رسید.

این مسئول گفت: امسال ۷۴ دستگاه کنتور معیوب نیز در شهر سلطانیه تعویض شده است و هم اکنون هیچ کنتور خرابی در این شهر وجود ندارد که از این لحاظ شهر سلطانیه تنها شهر تحت پوشش آبفای استان می‌باشد که هیچگونه کنتور خرابی در آن وجود ندارد.

علیرضا جزء قاسمی خاطر نشان کرد: میزان تولید آب در شهر سلطانیه طی سال جاری بیش از ۶۶۴ هزار متر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵.۹۵ درصد کاهش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر