پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

محمدی فرماندار خرمدره در مراسم رونمایی از کتاب مسافر کربلا تالیف شیخ حبیب کلانتری با بیان اینکه در هفته دولت ۳۱ پروژه به بهره برداری یا کلنکزنی خواهد شد افزود: انتقال خط لوله نفت از داخل شهر با اعتبار تهیه شده در دست اجرا می باشد که با اجرای آن یکی از معضلات شهری خرم دره مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر پروژه های شهر خرم دره تصریح کرد: زیر گذر کمربندی خرمدره با اعتبار دو نیم میلیارد کار خود را شروع کرده هم اکنون نیز ۶میلیارد جهت تکمیل آن نیاز است که تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

فرماندار خرم درهبا اشاره به پروژه آبرسانی شهر خرم دره تاکید کرد: پروژه آب شرب خرم دره از سد کینه وزر با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ در هفته دولت با حضور وزیر نیرو اب سد کینه ورز به خط لوله آب متصل پیدا خواهد کرد.

محمدی تاکید کرد: این پروژه با ظرفیت ۱۸٠ لیتر در ثانیه در تامین آب شرب شهر خرم دره مهم خواهد بود و با اتصال آن به خط لوله آب شرب بیش از ۲٠ سال در تامین آب شرب مشکل نخواهیم داشت.

وی با اشاره به پروژه های بهداشت و درمان افزود: در بحث بهداشت و درمان همه موارد تکمیل شده و باتوجه به توافق استان پیشرفت های خوبی در جهت تکمیل ساختمان بیمارستان صورت گرفه است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به خصوصیات شیخ حبیب کلانتری افزود: وی ۲۵ کتاب دست نوشنه دارند و که نیاز به چاپ دارد و نویسندگی و نگارش کار هر کس نیست و نیاز به تبهر و علم دارد که ایشان آنها را دارد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه وقف، حلقه گمشده خرمدره است تصریح کرد: وقف فرهنگی یکی از کار هایی است که گم شده و واقف فرهنگی پیدا کنید و امسال کتابهایی مثل کتاب مسافر کربلا را چاپ نمایند.

امام جمعه شهر خرم دره تصریح کرد: باید خیر فرهنگی و وقف فرهنگی داشته باشیم.

شیخ حبیب کلانتری نویسنده کتاب مسافر کربلا با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ کتاب نوشته ام تاکید کرد: بیانات قرآن در کتاب بنده تجلی بخشیده بوده و قلم سبک است و به دستم گرفته ام و نوشته ام و و چاشنی کتاب بنده آیات قرآن است.

وی در ادامه اضافه کرد: شما را ارجا می دهم به کتاب قرآن که اگر این کار شود صادق القول می شویم.

شیخ حبیب کلانتری افزود: خوش به حال آنهایی که زینت اسلام و دین می شوند نه اینکه آبرو ریز اسلام می شوند.

وی تصریح کرد: به همدیگر خدمت و محبت کنیم و هر موقع که به طرف خدا رفتیم خوش هستیم و از خداوند توفیق بخواهیم.

لازم به ذکر است در ادامه این برنامه از کارمندان نمونه شهرستان خرم دره تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر