پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ زمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر گفت:  برنامه عزاداری با عنوان کوچه به کوچه با شهدا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اربعین حسینی در مقابل منازل شهدای گرانقدر ابهر اجرا می‌شود.
او با بیان اینکه برنامه کوچه به کوچه با شهدا با مشارکت و همکاری گروه جهادی طلاب و دانشجویان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای هیئات مذهبی ابهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: در صورت هماهنگی با سایر مادحین، هیئات مذهبی و پایگاه‌های بسیج شاهد برپایی حداکثری این برنامه معنوی در مقابل منازل شهدای والامقام خواهیم بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر ادامه داد: کوچه به کوچه با شهدا با حضور اهالی کوچه شهید اللهیاری، به یاد شهیدان گرانقدر اصغر اللهیاری، محمدعلی رنجبر، یوسف معرفی، حسین افشاری، سیدحسین حسینی و فریدون غیبی برگزار شده است.
او با بیان اینکه ابهر ۳۸۶ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا برنامه‌های متنوعی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، و تکریم والدین شهدا، از قبیل پایش سلامت و توزیع پک‌های بهداشتی اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر