امیرحسین سفایی در مسابقات دومیدانی قهرمانی کشور با کسب مقام دوم ، مدال نقره کشوری را از آن خود نمود.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ محمود مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به اینکه فعالیت‌های هیأت دو و میدانی استان زنجان در بخش‌های مختلف در حال پیگیری است، اظهار کرد: در همین راستا ورزشکاران این رشته ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور برای استان زنجان عناوین بسیار خوبی را کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم دو و میدانی استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور در این رشته ورزشی حضور پیدا  کرده است، گفت: ترکیب تیم زنجان در این دوره از مسابقات را فرشاد کردلو، امیرحسین سقایی، بهمن کریمی، رحمان نیکزاد ،علی غریب، حامد مصطفوی و امیر بهرامی تشکیل دادند.

دبیر هیأت دو و میدانی استان زنجان با بیان اینکه تیم زنجان مدال نقره بخش دوی ٤در٤٠٠مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور را کسب کرد، تصریح کرد: این عنوان با ثبت رکورد 3 دقیقه و 27 ثانیه و 7 صدم ثانیه کسب شد.

مرادی با بیان اینکه اعضای تیم دوی 4در400 زنجان را بهمن کریمی، فرشاد کردلو، حامد مصطفوی و امیر حسین سقایی تشکیل دادند، ابراز کرد: مربی تیم استان زنجان نیز در این دوره از مسابقات بر عهده محمد حسین نظری بوده است.

دبیر هیأت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به اینکه علی غریب عنوان ششمی دوی 3 هزار متر  و همچنین یک هزار و 500 متر مسابقات دو و میدانی قهرمانی داخل سالن کشور را کسب کرد، خاطرنشان کرد: رحمان نیکزاد نیز عنوان ششمی بخش پرش سه گام و پرش طول مسابقات دو و میدانی را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *