امام‌ جمعه ابهر گفت: ایجاد ناامیدی در کشور خیانت به مردم است و باید شرایطی ایجاد شود تا در جامعه شاهد امیدآفرینی باشیم.
سعید مرادپور امام جمعه ابهر

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز (۱۹ بهمن‌ماه) در مراسم جشن انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر، به شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب و قیام مردم، بی‌کفایتی رژیم گذشته و نداشتن کفایت لازم برای کشورداری بود.

وی به محرومیت‌های شدید کشور در رژیم گذشته اشاره کرد و افزود: در رژیم گذشته اراده‌ای برای محرومیت‌زدایی نبوده است چرا که مردم را رعیت خود می‌دانستند و حقی برای این رعیت قائل نبودند.

مرادپور گفت: ویرانی‌های باقی‌مانده از رژیم گذشته چنان زیاد بود که بعد از گذشت ۴۴ سال تلاش و محرومیت‌زدایی، هنوز هم آثار آن ویرانی‌ها را در برخی مناطق می‌بینیم.

امام‌جمعه ابهر با توضیح اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که برای مردم بوده و در واقع می‌توان گفت مردمی‌ترین انقلاب جهان است، ادامه داد: در دنیا هیچ کشوری مثل انقلاب اسلامی نیست که همه ارکان آن با خواست و اراده مردم باشد و امروز این انقلاب با پشتوانه ملت در منطقه تاثیرگذار است.

وی ایجاد ناامیدی در کشور را خیانت دانست و تاکید کرد: همه انتقادات در راستای قدرت‌بخشی به این نظام باید باشد تا با ارائه راهکارهای مناسب و قابل دستیابی، مشکلات را از سر راه برداریم و قطعا با هدایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت، شاهد پیشرفت‌های بیشتری برای کشور خواهیم بود.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی قطعا با اراده و خواست آحاد ملت ایران بود و به همین علت است که بیش از ۴ دهه با استوار و اقتدار از عمر با برکت آن می‌گذرد.

سیاوش طاهری به هجمه‌های موجود در شرایط فعلی اشاره کرد و خاطرشنان کرد: امروز تک‌تک ما در جامعه نقش بسیار مهمی داریم تا بتوانیم این هجمه‌ها را خنثی کنیم و دستاوردهای بسیار باارزش آن را به خوبی تبیین کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *