پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه علمی دانشگاهی پایگاه خبری صبح ابهر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابهر، نعمت اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به همراه محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه اداره کل و محمد خندان رئیس اداره سنجش و  ارزشیابی تحصیلی استان از روند برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان ابهر بازدید نمودند.

گفتنی است با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان حوزه های نهایی دوره دوم متوسطه شهرستان ابهر شامل؛ دبیرستان های نمونه امام صادق(ع) و فرزانگان و حوزه تصحیح اوراق امتحانی مورد بازدید قرار گرفت و مسئولان از روند برگزاری امتحانات و آرامش حاکم در جلسه امتحان و رعایت مقررات در این حوزه ها ابراز رضایت نمودند.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان و معاون آموزش متوسطه در پایان بازدید خود از شهرستان ابهر با حضور در جمع مسئولان حوزه تصحیح به سئوالات همکاران در زمینه دلایل عدم برگزاری فرایند امتحانات نهایی دی‌ماه به صورت الکترونیکی و عدم استفاده از سامانه الکترونیکی ارسال و تصحیح سوالات امتحانات نهایی پاسخ گفتند.

شایان ذکر است در این بازدید ،کریم مسگر جماعت سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر حجت اله عباسی معاون آموزش متوسطه و ناصر داداشی نسب کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی شهرستان مسئولان استانی را همراهی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر