جلسه شورای اسلامی شهر با دستور کار ارائه گزارش در خصوص وضعیت روشنایی و خاموشی های سطح شهر با حضور رئیس اداره برق در صحن شورای اسلامی شهر ابهر برگزار شد.
5676754

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر  ، در این جلسه بر ضرورت رفع مشکلات شهروندان در این حوزه با تعامل و همکاری بین دستگاه های مربوطه تاکید شد.

مهندس سجاد عبدی، رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه با تقدیر از دستگاه های خدمات رسان به ویژه اداره امور برق شهرستان ، گفت: شورای شهر با تعامل و همفکری با دستگاه های مرتبط با امر خدمت رسانی به مردم به دنبال فراهم نمودن رفاه و آسایش شهروندان می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر تاکید کرد : شورای شهر با هدف خدمات رسانی بهینه و مناسب به شهروندان و در جهت تحقق توسعه و پیشرفت شهری، از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد که در همین راستا مسئولین دستگاه های اجرایی به صحن شورای شهر جهت بررسی و حل مسائل و مشکلات شهری و همچنین افزایش تعاملات و همکاری‌ها دعوت می‌شوند.

عبدی با توضیح اینکه عرصه خدمت رسانی به شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ادامه داد : با تلاش های صورت گرفته در اداره امور برق شهرستان ابهر توسط مهندس یوسفی ریاست محترم امور برق شهرستان و همکاران خدومشان، شاهد رضایتمندی شهروندان محترم در این حوزه بوده که این موضوع جای تقدیر و تشکر  و قدردانی از زحمات این عزیزان را دارد در ادامه جلسه مهندس بهاوری سخنگوی شورای اسلامی شهر ابهر نیز، بیان کرد: با همراهی و همدلی بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان می توانیم کارهای زیادی در راستای خدمات رسانی به شهروندان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تمنیت و آرامش شهروندان اصلی ترین دغدغه مدیریت شهری است، یادآور شد: بعضا سهروندان ننی‌توانند از فضاهای ساخته شده شهرداری به دلیل عدم روشنایی مناسب استفاده کنند که برای حل این مشکل باید همه دستگاه های مرتبط یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر ابهر در ادامه گفت: تعامل شهرداری و شرکت برق نقش موثر و سازنده ای در ارائه بهینه خدمات شهری دارد چرا که  اهداف همه دستگاه های خدمات رسان سطح شهر، افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان می باشد.

مهندس سعیذ بهاوری در ادامه با تقدیر از زحمات اداره امور برق شهرستان در رفع خاموشی های معابر سطح شهر و با بیان اینکه ایجاد روشنایی مناسب در معابر، خیابانهای سطح شهر ضروری است، افزود: امیدواریم که با همکاری اداره برق و شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر  سطح خدمات کیفی و کمی به شهروندان ارتقاء یابد. در ادامه این جلسه هریک از اعضای شورای اسلامی شهر ابهر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر رفع خاموشی های معابر سطح شهر تاکید کردند.

در ادامه  این جلسه رئیس اداره  برق شهرستان ابهر نیز با تشکر از اهتمام جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری ابهر برای رفع مشکلات شهری به ویژه رفع خاموش های معابر سطح شهر گفت: وظیفه همه ما خدمت رسانی مطلوب به مردم شهرستان است و در این راه  کارکنان اداره برق با تمام امکانات و با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم نجیب این شهرستان هستند.

مهندس یوسفی تعامل اداره برق  با شهرداری به عنوان دستگاههای خدمت رسان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تعامل و همکاری دو دستگاه باعث انجام مطلوب کارها و رضایت مندی مردم خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر از تلاش های مهندس یوسفی ریاست محترم اداره برق شهرستان در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرامی با اهدا لوح تقدیر ، قدردانی نمودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *