به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، برای نخستین بار در سطح استان تکریم و معارفه مسوول مردمی در نماز جمعه با حضور آحاد مردم و مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان ابهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از وقایع مهم تاریخ اسلام است تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها که در صدد کدخدایی جهان هستند به اهمیت انقلاب پی برده بودند و بلافاصله فتنه‌هایشان را آغاز کردند.

سردار جهانبخش کرمی تشکیل سپاه و بسیج را یکی از تدابیر مهم امام راحل دانست و افزود: تشکیل بسیج بود که آحاد مردم را در انقلاب مشارکت داد.

وی تاکید کرد: تا وقتی که جبهه کفر هست دشمنی آنان با اسلام ادامه دارد و تنها راه چاره ایستادگی و عزت و مقاومت در برابر دشمنان است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان در همه سناریوها شکست خورده است و دنبال فتنه جدید است گفت: در فتنه سال گذشته مردم شهر ابهر جزو نخستین شهرهایی بودند که به میدان آمدند و فتنه را خنثی و طومار فتنه را به هم پیچیدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: جبهه استکبار تلاش دارد تا با مشکلات اقتصادی فتنه‌ای را ایجاد کند و مسؤولین باید از ظرفیت‌های مردم و کشور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا نه گریه‌اش و نه خنده‌اش قابل اعتماد نیست، افزود: اراده‌ ملت ایران شک ناپذیر است و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند با روحیه انقلابی، ولایت مداری و عاشورایی مبارزه کند.

سردار کرمی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم را از انقلاب اسلامی و امام حسین(ع) جدا کند، تاکید کرد: دشمن نه تنها در این برنامه موفق نشده بلکه فریاد یا حسین(ع) در همه نقاط جهان بلند شده و اربعین حسینی با 25 میلیون زائر، بزرگترین رزمایش جهان را به وجود آورده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 2 هزار کار فرهنگی در سطح استان توسط بسیج و سپاه برگزار می شود، افزود: در پنج سال گذشته بیش از 55 باب سالن ورزشی ساخته شده است که استارت آن در شهرستان ابهر زده شده است.

وی اولویت اساسی سپاه را کمک به دولت مردان عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران در پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نخواهد آمد.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج جهان اسلام تشکیل شده است، تصریح کرد: اگر می‌بینیم که آمریکا عصبانی است چون می‌بیند که بسیج در عراق، سوری، و لبنان و یمن و … شکل گرفته و در مقابل استکبار و ظلم ایستاده است.

گفتنی است، در این برنامه سرهنگ فروزنده فرمانده سابق سپاه شهرستان ابهر تکریم و سرهنگ احمدی‌تبار به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان ابهر معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *