به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از روابط عمومی شهرداری هیدج ، دکتر مسعود امیدی در جریان بازدید میدانی از پروژه های در دست اجرا و نیمه تمام در سطح شهر، هدف از این بازدیدها را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه ها عنوان کرد و گفت: رضایت شهروندان در گرو تلاش های خستگی‌ناپذیر کلیه عوامل مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام و تکمیل آنهاست.

ایشان تصریح نمود: با وجود محدودیت های مالی و نوسانات نرخ مصالح و خدمات، پروژه های شهرداری با سرعت بالایی در حال اجرا و تکمیل هستند و به زودی بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته، به بهره برداری می رسند .

شهردار هیدج با بیان اینکه در شرایط فعلی که به علت افزایش قیمت مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی ، اغلب پروژه های بزرگ به ویژه در سایرشهرها متوقف بوده و یا به کندی پیش می روند، پروژه های عمرانی شهر هیدج با سرعت مناسب در حال تکمیل شدن می باشند.

وی عنوان داشت: باحمایت ، دلگرمی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همت بلند همکاران و پرسنل پرتلاش شهرداری، پروژه های عمرانی با سرعت مناسب در حال تکمیل شدن می باشند که تعدادی از آنها ازجمله ساختمان شورای شهر، آشپزخانه مجهز رستوران مجموعه خدماتی رفاهی لاله ، سرویس های بهداشتی مدرن در مجتمع گردشگری لاله ، احداث پارک مهر و بازطراحی بوستان مهدیه واقع در خیابان شهید بهشتی، افتتاح فازاول آرامستان جدید و کلنگ زنی مسجد جامع جدید هیدج از جمله پروژه هایی هستند که در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهر هیدج افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

دکتر امیدی در پایان از زحمات كليه ی شهرداران سابق و اعضای چهار دوره شورای اسلامی شهر هيدج به پاس فراهم كردن زيرساخت های لازم توسعه شهری صميمانه تشکر و قدردانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *