به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ مهندس رضا حیدری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری صبح ابهر با بیان اینکه بازاریان شهر بیشترین همکاری را برای مقابله با کرونا داشته اند، گفت: اصناف و کسبه شهر در طرح های قبلی ایجاد محدودیت نیز به خوبی با ستاد کرونا همکاری کردند.

رضا حیدری ادامه داد: همچنین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در اصنافی که فعالیت آنها مجاز اعلام شده است، بسیار مطلوب گزارش می شود و تخلف چشمگیری تاکنون در این زمینه به چشم نخورده است.

شهردار هیدج افزود: صاحبان مشاغل و اصناف به رغم متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی ، بخاطر تامین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدودیت ها تعطیل کردند و همکاری خوبی با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا داشتند که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهر هیدج ضمن تقدیر از عوامل راهنمایی و رانندگی ، نیروی انتظامی و نیروهای بسیج در راستای نظارت بر محدودیت های این شهر اظهار داشت : ان شالله با همراهی و همکاری خوب مردم شریف و فهیم هیدج در جهت اجرای محدودیت های اعمال شده و رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کاهش شیوع این بیماری و ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس باشیم .

مهندس رضا حیدری در پایان از زحمات و حضور موثر تیم های نظارتی در راستای اجرای مطلوب محدودیت های کرونایی تشکر و قدردانی نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *