امام جمعه ابهر به تلاش و جنگ دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان در فضای مجازی و حقیقی تبلیغات شوم زیادی علیه ملت مظلوم ایران و نظام اسلامی ایران انجام می‌دهند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر و به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه ابهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه در ابهر، به سالروز ورود اسرای دشت کربلا به سرزمین شام اشاره کرد و گفت:

از آغاز آفرینش انسان تاکنون جنگ‌های فراوانی روی‌داده که برای جامعه بشری خساراتی در برداشته اما بعضی از آن نزاع‌ها مذهبی و سیاسی وعده‌ای مادی و قدرت‌طلبی بوده است، که آمار تلفات و خسارات بعضی از آنها سرسام‌آور است.

امام‌جمعه ابهر بابیان اینکه تمام این جنگ‌ها به بوته فراموشی سپرده‌شده و امروز از آنها حرف چندانی زده نمی‌شود؛ افزود:

اکنون سخنی از جنگ اول و دوم به میان نمی‌آید، اما کربلا باوجود اینکه جنگی نابرابر و چندساعته بود و نام امام حسین (ع) ماندگار است و خواهد بود.

وی به تلاش و جنگ دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:

امروز دشمنان در فضای مجازی و حقیقی تبلیغات شوم زیادی علیه ملت مظلوم ایران و نظام اسلامی ایران انجام می‌دهند که گاهی فضا را برای بعضی‌ها که بصیرت لازم و اطلاعات کافی ندارند بسیار مسموم  و وارونه نشان می‌دهند.

رحیمی بابیان اینکه اما ما باید گوشمان به سخنان رهبر فرزانه انقلاب باشد تا این فضای مسموم ما را تحت تأثیر قرار ندهند؛ ادامه داد:

اگر ما سخنان رهبری  عزیز را نصب‌العین خود قرار داده بودیم وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بسیار خوبی داشتیم.

امام‌ جمعه ابهر بابیان اینکه اگر مجلس به فرمایشات بزرگان گوش می‌کرد FTAF را تصویب نمی‌کرد؛ اظهار داشت:

ما یقین داریم که خسارت این مصوبه بعداً روشن خواهد شد و آقایان تصویب‌کننده فقط با یک کلمه متأسفانه خودشان را کنار خواهند کشید.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین خیانتی که در حال حاضر در حق ملت ایران صورت می‌گیرد این است که عده‌ای با ترویج افکار دشمن تلاش می‌کنند تا با «بن‌بست نمایی» و «بحران نمایی» چنین وانمود کنند که تنها راه باقی‌مانده؛ تسلیم شدن در برابر آمریکاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *