نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی : مسبب وضعیت کنونی مردم دولت قبل است و من به نوبه خود از مردم شرمنده ام
دکتر-حسن-شجاعی

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ دکتر حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم شریف ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم ده روستا شهرستان ابهر گفت به صراحت می‌گویم وضعیت کنونی مردم و موضوع معیشت را دولت قبل به این مرحله رساند و من به عنوان نوکر مردم در مجلس از این وضعیت اظهار شرمندگی می کنم اما به فضل خدا دور نمای این سختی اقتصادی و تنگنای بوجود آمده با درایت رهبر انقلاب ، رئیس جمهور انقلابی و مجلس انقلابی روشن است .

 

75643

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس افزود در دولت قبل به جای اینکه به فکر مردم باشند به فکر جیب بستگان و آشنایان خود بودند تا از رانت برای اشرافی‌گری بیشتر خود کیسه بدوزند ، ایشان افزود به جای اینکه به فکر کارگر و کارمند باشند به فکر حقوق ۱۲۰ میلیونی برای مدیران خود بودند که مجلس انقلابی مقابل این زیاده خواهی ایستادند و در قبال آن نیز افزایش حقوق ۵۷٪ کارگران را مصوب کردند .

415656

دکتر حسن شجاعی اظهار داشت همسر یکی از رانت خواران دولت قبل به دروغ بنزین تولید داخل را زیر سوال برد تا جیب همسرش را که‌ از وارد کننده اصلی بنزین کشور بود پر کند و هم اکنون پرونده اش در کمیسیون اصل نود بررسی می شود .

3251648

نماینده مردم ابهر در مجلس گفت تا جایی که توان داریم مشکلات مردم و روستاها را حل خواهیم کرد و به هیچ عنوان تحمل کم کاری ، فساد و رانت را ندارم و در صورت مشاهده برخورد جدی با خاطیان خواهیم کرد .

 

67543

در حاشیه این دهگردشی اهالی ۳روستای علی آباد، قوی جوق و قره تپه خطاب به دکتر شجاعی گفتند بعد از ۴۳سال که از عمر انقلاب اسلامی میگذرد اولین نماینده مجلسی هستید که بعد از منتخب مردم شدن به این روستاها آمدید تا مشکلاتمان را بشنوید و پیگیری حل آنها باشید و از خداوند آرزوی خدمت روزافزون و بی منت و تندرستی مسئلت داریم.

9784651

 

در ادامه این دهگردشی که با حضور احمد ذوالقدر فرماندار ابهر و برخی مدیران کل استان زنجان و اعضای شورای اداری شهرستان ابهر و اصحاب رسانه در جریان بود ، احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در جمع مردم روستاهای جداقیه ، چرگر ، کوه زین ، خراسانلو ، مهستان ، داشبلاغ ، کبودچشمه ، علی آباد ، قوی جوق و قره تپه گفت : نوکری مردم افتخار است ، با این نگاه برای خدمت آمده ام.

 

98451664

فرماندار ابهر گفت برای نوکری شما مردم آمده ام و نگاهی جز خدمت ندارم و اگر بتوانیم پاره ای از مشکلات شما مردم را حل کنیم خدا را شاکریم .

احمد ذوالقدر افزود اعتبارات ارگانهای دولتی نباید برگشت داده شود اگر این اتفاق بیفتد مدیر آن اداره نیز نیز باید از سمت خود خداحافظی کند .

رئیس شورای تامین شهرستان ابهر از مدیران خواست با جدیت به دنبال رفع مشکلات مردم روستاها باشند چرا که مدیران دولت قبل به جای خدمت و حضور در بین مردم در اتاقهایشان نشسته بودند و وضعیت موجود گواه بر این ادعا است .

74516498

عمده مشکلات مشترک روستاها تامین آب شرب و کشاورزی ، ایمنی و آسفالت راه های مواصلاتی و داخل روستا ، تداخلات اراضی ملی منابع طبیعی ، عدم دسترسی مناسب به اینترنت ، مقاوم سازی ساختمان ها ، مشکلات عدیده معادن و تخصیص عادلانه آرد و کود شیمیایی مورد درخواست روستائیان بود که بصورت مصوبه در محل روستاها به امضا مسئولین رسید لازم الاجرا خواهند بود .

 

3 پاسخ

  1. آقای دکتر شجاعی با سلام
    آیا از مناطق کم برخوردار ابهر هم سرکشی میکنید

  2. فرماندار باید انقلابی باشه …
    جای همچین فرمانداری خیلی وقت بود که در منطقه خالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *