به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایرنا ؛ با حضور امام جمعه و فرماندار ، اعضای شورای شهر و شهردار، هنرمندان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی سالن همایش 9 دی ابهر به بهره برداری رسید.

بزرگترین سالن اجتماعات و همایش های استان های زنجان و قزوین، در سال 85 در شورای اسلامی دور سوم کلنگ زنی و در دوره چهارم و پنجم مراحل ساخت آن اجرا و آماده افتتاح شد.

این سالن در زمینی به مساحت 2 هزار و 56 متر مربع دارای سالن یک هزار و 350 متری، فضای نمایشگاهی به مساحت384 متر و یک سالن لابی 322 متر است.

این سالن با 45 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری ساخته شد که حدود 20 میلیارد ریال از این اعتبار در دوره پنجم شورای اسلامی محقق و هزینه شده است.

این پروژه یکی از بزرگترین و مهمترین طرح های زیر ساختی فرهنگی شهر ابهر محسوب می‌شود که نقش بسزایی را در توسعه فرهنگی و هنری ابهر ایفا خواهد کرد.

سالن همایش 9 دی با تجهیزات و امکانات بروز شامل اتاق فرمان، مدیریت، انبار تجهیزات، موتور خانه مدرن، سیستم های هواساز گرمایشی و سرمایشی، سن اجرا ی برنامه به مساحت 188 متر مربع، پرده نمایش، اتاق گریم، 56 صندلی مخصوص مهمان و پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی های این پروژه است.

سالن همایش باهنر ابهر تنها سالن همایش ابهر باقدمت 49 سال بود و احداث یک سالن همایش مناسب از خواسته‌ها و نیازهای مبرم مردم شهر ابهر به ویژه اهالی هنر و فرهنگ بود که در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *