حسین صالحی در گفت و گو با خبرنگار صبح ابهر تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر در روز پنج شنبه 5 اردیبهشت با حضور مسئولین شهرستان و استاندار زنجان در سالن باهنر برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره تاکید کرد: تکریم و نکوداشت خیرین مدرسه ساز، گسترش فرهنگ کشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی، جذب و هدایت خیرین جدید به امر مقدس مدرسه سازی جزء اهداف این جشنواره می باشد

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر در ادامه اضافه کرد: افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین از جمله رویکرد سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر می باشد.

حسین صالحی عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر رویکرد های پیشرو را با اولویت دانش آموزی و با محوریت آموزشی ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 1500 بسته های حمایتی لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع شده است افزود: بیش از 40 میلیون تومان پول نقد به تعدادی از دانش آموزان در دو مرحله اول مهر و پایان سال توسط خیرین پرداخت شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر تصریح کرد: بیش از 200 بسته حمایتی شب یلدا (میوه و آجیل) به دانش آموزان بی بضاعت توزیع و بیش از 4 هزار جلد کتاب کمک آموزشی چاپ جدید که توسط مجلس شورای اسلامی و نهاد کتابخانه های کشور اهدا شده بود رایگان به مدارس شهرستان ابهر توزیع شده است.

حسین صالحی در ادامه اضافه کرد: اهدا پوشاک و کیف و کفش به دانش آموزان نیازمند و اهدا لوازم اداری از قبیل فایل، کمد، میز و … از دیکر اقلام اهدا شده به مدارس و دانش آموزان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: 12 دانش آموز به مراکز درمانی تهران معرفی شده اند که هزینه درمان آنها توسط خیرین پرداخت شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهرتصریح کرد: مجمع خیرین به کمک خیرین در ساخت دو کلاس درس و یک نمازخانه الحاقی در مدرسه شریعت روستای پیرسقا و دو کلاس الحاقی در مدرسه عارف روستای کبودچشمه در حال شاخت می باشد.

حسین صالحی در ادامه عنوان کرد: یک مدرسه 6 کلاسه به کمک خیر بزرگوار حاج عباسعلی مصلی و مهندس هادی مصلی در روستای ارهان در حال ساخت می باشد.

وی ادامه داد: در روزهای آتی یک مدرسه 6 کلاسه کلنگ زنی خواهد شد

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر افزود: آموزش و پرورش به تنهایی و با کمبود اعتبارات نمی تواند فضای آموزشی مورد نیاز مهاجران به شهرستان را فراهم کند از این رو جذب خیرین در این امر کمک بسیاری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *