پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابهر علی محمودی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت شهرداری ابهر با اشاره به اینکه شهرداری ابهر با اهتمام ویژه خود پروژه‌های خوبی برای استفاده مردم شهر علی‌رغم تمام کمبود اعتبارات آماده‌سازی کرده است، اظهار کرد: این موضوع نشان‌دهنده این است که انسجام خوبی بین بازوی اجرایی مدیریت شهری و اتاق‌فکر شهری وجود دارد.

وی با بیان اینکه بودجه مصوبی که برای شهرداری ابهر در نظر گرفته شده و توسط شورا تصویب و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش نشان می دهد، افزود: سال گذشته همه بودجه ۵۴.۵ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده برای شهرداری ابهر محقق شده است که نشان از دقت برنامه‌ریزی در شورا و شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه حاصل تعامل خوب شورا و شهرداری پروژه های ریز و درشتی است که در سطح ابهر شاهد هستیم، اضافه کرد: این پروژه‌ها نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی خوبی که در شورا صورت گرفته در شهرداری به خوبی اجرا شده است

محمودی با اشاره به اینکه بودجه مصوب سال ۹۹ شهرداری نزدیک ۶۹ میلیارد تومان است، ادامه داد: امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های شهردار و نظارت شورا به افق که برای سال ۹۹ شهر ابهر ترسیم شده است دست یافت.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۷به بعد بیش از ۵۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر ابهر اجرا شده است، افزود: این امر امسال نیز با شتاب بیشتر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از ۸۵ درصد بدهی‌های انباشته شهرداری ابهر در حساب بستانکاری به طلبکاران پرداخت شده است، گفت: این امر گام بسیار مهمی در روند اجرای پروژه‌هاست.

وی با اشاره به مغایرت‌های طرح تفصیلی ابهر، یادآور شد: این مغایرت‌ها که به یکی از مهم‌ترین مشکلات شهروندان تبدیل شده است از آغازین روزهای کاری شورا در دستور کار قرار گرفته و ۲۴۰ مغایرت مورد بحث و بررسی قرار گرفت که امیدواریم با اتمام بررسی‌ها در کمیسیون ماده ۵ ابلاغ شود تا ملاک عمل شهرداری قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام ویژه شهرداری در زمینه تسهیل درآمدهای پوششی، ادامه داد: این امر سبب می شود شهرداری بیش از بیش جوابگوی مشکلات و مسائل شهر باشد.

محمودی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه یکی از رویه‌های متداول در استان ارزیابی عملکرد شهرداری‌‌هاست، افزود: حدود ۶۵ آیتم در این بررسی‌ها مد نظر است که با بررسی‌های انجام شده شهرداری ابهر جز شهرداری‌های موفق در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر