پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

شهردار ابهر گفت: آرامستان جدید این شهر در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه اجتماعی به نقل از خبرگزاری ایمنا پایگاه خبری صبح ابهر ؛ محمدرضا ذوالقدریها شهردار ابهر با بیان اینکه امسال برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر ابهر در مجموع ۲۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، اظهار کرد: آرامستان ابهر در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید .

وی با اشاره به جدول‌گذاری، تعمیرات جداول و پیاده‌روسازی این شهر، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها نیز اعتباری قریب به ۲۸ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

شهردار ابهر بازگشایی بلوار آیت‌الله طالقانی شمالی را از دیگر پروژه‌های انجام شده در سال جاری برشمرد و یاد آور شد: تکمیل موزه شهداقریب به دو میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

محمدرضا ذوالقدریها با اشاره به تکمیل دیوار حفاظتی ابهررود با هدف احیاء مسیر گردشگری این شهر، عنوان کرد: دیوار حفاظتی قوری چای ابهر نیز تکمیل شده که در مجموع برای این دو پروژه پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی به احداث بوستان در مناطق مختلف شهرک و محله حسین‌آباد اشاره کرد و گفت: برای تکمیل و آماده‌سازی این پروژه‌ها نیز چهار میلیارد ریال هزینه شده است‌.

شهردار ابهر بازگشایی خیابان شهید رجایی محله شریف‌آباد، احداث سرای محله حسین‌آباد و پارک شناط را از دیگر پروژه‌های مهم شهری در سال جاری برشمرد و افزود: آرامستان بزرگ شهر همزمان با دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

ذوالقدریها گفت: ساماندهی پارک پردیس نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی به پایان می‌رسد و در این ایام افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور بهسازی مبلمان شهری با همکاری شرکت توزیع برق روشنایی بعضی از معابر اصلاح خواهد شد، ادامه داد: سهم شهرداری در این طرح، چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

شهردار ابهر خاطرنشان کرد: بودجه شهر ابهر برای سال آینده ۷۲۴ میلیارد ریال تعیین و لایحه آن به شورا ارایه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر