رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های این استان خبر داد
matbouat

به گزارش گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از سایت وزارت فرهنگ و ارشاد ؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: علاقه مندان می‌توانند در 9 بخش یادداشت و سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور در این جشنواره شرکت کنند.

وی در ادامه افزود : بخش‌های موضوعی این جشنواره نیز شامل موضوعات تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی؛ ایثار، شهادت و مقاومت؛ حجاب و عفاف؛ خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی؛ انرژی، انرژی، آب و محیط زیست؛ چالش ها و آسیب های اجتماعی و فرهنگی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بکاری، فقر و …)؛ مسائل و چالش های حوزه کودکان، نوجوانان و جوانان و هویت؛ جهاد تبیین؛ بیانیه گام دوم و امید آفرینی است.

banner

 

آیسان صادقی افزود : هر یک از علاقه مندان میتواند در سه بخش از جشنواره شرکت کند و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا ۲ اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند که در مجموع ۶ اثر از هر نفر پذیرفته می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهردر خصوص جوایز جشنواره گفت : در بخش های اصلی نفر اول هر رشته تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ بیست میلیون ریال ، نفر دوم تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ پانزده میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ ده میلیون ریال اعطا خواهد شد .

وی در انتها افزود : اصحاب رسانه در صورت نیاز به اطلاع از جزئیات جشنواره میتوانند با مراجعه به سامانه zanjan.pressfestival.ir فراخوان جشنواره را مطالعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *