پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

6

همزمان با تنور داغ انتخابات ریاست جمهوری، ماراتن نفس گیر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایطی آغاز شده که فضای مجازی پر از گروه‌های هوادار نامزدهای این دوره با عناوینی نظیر “حامیان”، “همفکران” “طرفداران” و… در کنار فضای مجازی به تبلیغات محیطی نیز کشیده شده است.

با گذشت تنها دو روز از آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا ، شهر کاملاً به تصرف نامزدهای این دوره از انتخابات در آمده و تبلیغات نامتعارف ضمن اینکه فضای شهری را زشت و کریه کرده بلکه خسارات شدیدی به اموال عمومی وارد شده است.

1

تعدد نامزدهای شهر و روستا در این دوره از انتخابات شوراها موجب شده افراد از هر شیوه و روشی برای تبلیغات استفاده کنند، نگاهی اجمالی به فضای شهری ابهر نشان می‌دهد نامزدهای شوراها به جای معرفی خود و برنامه‌هایشان به دنبال مسابقه برای نصب عکس، پوستر و بنرهای خود در سطح شهر هستند.

تیرهای برق، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، جداول خیابان‌ها، شیشه مغازه‌ها، درختان و حتی سطح معابر و خیابان‌ها از عکس‌ها و پوسترهای نامزدهای این دوره از شوراها درامان نمانده و شهر به تصرف کامل نامزدها در آمده است.

در حال حاضر نصب عکس، پوستر، بنر در جای جای سطح شهر چهره کاملاً زشتی از منظر شهری به ابهر بخشیده این در حالی است که شعار اکثر نامزدهای فعلی شورا در راستای عمران و آبادانی و توجه به زیباسازی منظر شهری است.

4

نامزدهای شوراها قانون را زیرپا گذاشته‌اند

هر چند مکان‌های مناسب برای نصب تبلیغات شوراهای اسلامی از سوی شهرداری‌ در سطح شهر مشخص و تعبیه شده اما با وجود تذکر نامزدهای فعلی به قانون عمل نکرده و از هر روشی برای تبلیغ استفاده می‌کنند.

نصب غیر قانونی پوسترهای انتخاباتی آشفتگی چهره شهری را رقم می‌زند

ذوالقدریها شهردار ابهر در مصاحبه با خبرنگار صبح ابهر با بیان اینکه 60 سازه تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در ۶۰ نقطه شهر نصب شده است، گفت: نصب غیر قانونی پوسترهای انتخاباتی آشفتگی چهره شهری را رقم می‌زند.

img 20210612 wa0012

ذوالقدریها با بیان اینکه فضای تبلیغاتی جهت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا طی ۲۸ خرداد سال جاری در سطح شهر فراهم شده است، عنوان کرد: از چند روز مانده به مهلت قانونی تبلیغات مبنی برای فضا سازی تبلیغات محیطی انتخابات، شهرداری ابهر اقدام به نصب تابلوهای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهر کرده است.

img 20210612 wa0010

به گفته شهردار ابهر نصب غیر قانونی پوسترهای انتخاباتی در دیوار و جداول معابر شهر منجر به آشفتگی و زشتی چهره شهری و تحمیل هزینه‌های گزاف برای امحاء پوسترها برای مدیریت شهری می‌شود که در این راستا از هواداران و نمایندگان نامزدهای انتخاباتی درخواست می‌شود که تبلیغات کاندیداهای مورد نظر خود را فقط در مکان‌های تعیین شده از طرف شهرداری ابهر نصب کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر