shora

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ در ابتدای جلسه محمدی معاون فرماندار شهرستان ابهر با خیر مقدم و تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر ابهر بابت کسب اعتماد مردم و حضور در سنگر خدمت و آرزوی توفیق برای آنها و با اشاره به اینکه ابهر به عنوان دومین شهر استان دارای پتانسیلهای متنوع و فراوانی به لحاظ موقعیت جغرافیایی می باشد گفت : همدلی ، وحدت و اتفاق نظر در بین اعضای شورا رمز موفقیتتان خواهد بود و استفاده از تمام امکانات و پتانسیلهای شهر ، شورا را به سوی توفیق رهنمون خواهد شد .

ایشان سپس با اشاره به قوانین انتخابات داخلی شوراها و انتخاب هیئت رئیسه در مورد ریاست سنی شورا و نحوه رای گیری و انتخاب هیئت رئیسه یکساله شورا توضیحاتی را ارائه و رای گیری به عمل آمد .

در ادامه آقای مهندس نوروزی فرماندار شهرستان ابهر با تبریک انتخاب اعضای شورای اسلامی دوره ششم و با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات و جایگاه شورا در نظام جمهوری اسلامی گفتند : شورا یعنی حضور و دادن حق انتخاب و دخالت شهروندان در تعیین سرنوشت شهر خود است و کسانی که به عنوان شورا در قبال رای مردم  قبول مسئولیت میکنند یعنی تکلیفی بر عهده می گیرند که هم باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو باشند و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یعنی این که هدفی جز خدمت نداشته باشی .

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه : شورا یعنی محلی برای خرد جمعی و باید خروجی تصمیمات آن در مسیری سالم و در جهت خدمت به مردم باشد و احترام متقابل بین اعضای شورا می تواند به همدلی بیشتر و انسجام آن کمک نماید .
ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب شهردار گفتند : مطابق قوانین یکی از مهمترین وظایف شورا انتخاب شهردار در سریعترین زمان ممکن است که باید اعضای شورا با لحاظ نمودن همه شرایط و ظرفیتها نسبت به تعیین متولی شهر اقدام نمایند چون شهر نباید در هیچ شرایطی به حال خود رها شود .

مهندس نوروزی همچنین هم وزن بودن شهر و شهردار ، داشتن ایمان ، تعهد ، سابقه  مدیریت ، رعایت چهار چوبهای قانونی ، تعامل با مردم و مسئولین ، تخصص و توانمندی اداره شهری در سطح ابهر را لازمه و شاخصه انتخاب شهردار عنوان نموده و گفتند : شهرداری جایی برای آزمون و خطا نیست چون هدر دادن زمان و اعتبارات خیانت به مردم و شهر است و با یک انتخاب درست میتوانید، به سربلندی شورا و اعتبار بخشیدن به آن کمک نمایید و این آزمون موفق باعث افزایش اعتماد موکلین به شما خواهد بود و آغاز یک انتخاب درست مسیر را برای شما هموار خواهد ساخت .

سپس فرماندار ابهرخطاب به شوراها گفتند : خدمت به مردم یک آزمون الهی است و همانگونه که به جایگاه مردمی شوراها واقف هستید اگر نسبت به وظایف محوله اهمال نمایید در قبال خون شهیدان و همه زحمتکشان این نظام مدیون هستید و ضمن آرزوی موفقیت امیدارم الگوی مناسبی برای همگان باشید تا توسعه و عمران و آبادانی شهر ملموس و محسوس باشد .

ایشان با اشاره به نتیجه آرا انتخابات هیئت رئیسه و انتخاب سرکار خانم خدیجه نوروزی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ابهر  گفتند : ضمن تبریک به خانم نوروزی و همه اعضای شورا بنده این انتخاب را به فال نیک گرفته و از حسن اعتماد به بانوان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند قدردانی نموده و آرزوی توفیق شما در خدمت به مردم را دارم .
سپس آقای حسینی به عنوان رئیس سنی جلسه با تبریک انتخاب هیئت رئیسه و تشکر از توصیه های داهیانه آقای فرماندار گفتند : همواره همگام و در کنار مردم و مسئولین خواهیم بود و خدمتی که در شان مردم ابهر باشد انجام خواهیم داد چون معتقدیم گام در مسیری نهاده ایم که شهدای عزیز با ایثار خونشان آن را هموار نموده اند و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .
در پایان خانم نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با تقدیر از فرماندار محترم و همکاران ایشان از برگزاری جلسه در شرایط مناسب و تشکر از همه کسانی که در انتخابات حضور فعال داشتند و شرایط را برای خدمتگزاری اعضای شورا فراهم نمودند گفتند : امیدوارم در کنار سایر اعضای محترم شورا با اتحاد و انسجام و حمایت مسئولین و فرماندار محترم و امام جمعه عزیز بتوانیم در جهت خدمت به شهرمان گامهای موثری برداشته و خادم خوبی برای شهر باشیم .

رئیس شورا با تشکر از اعتماد اعضای شورا به ایشان اظهار داشتند : هدفمان چیزی جز خدمت نیست و در این راه وامدار هیچ کسی نیستیم و امیدواریم با تلاش و کوشش پاسخگوی اعتماد آنها باشیم .

*نتیجه انتخابات هیئت رئیسه شورا بدین شرح اعلام گردید

1- خانم خدیجه نوروزی – رئیس شورا

2- خانم مهندس فرانک خانصنمی – نائب رئیس شورا

3- مهندس سجاد عبدی – منشی شورا

4- مهندس فردین یوسفلی – خزانه دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *