علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان | صبح ابهر

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان ؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: با نصب شیرهای فشار شکن در ابهر تعداد حوادث و اتفاقات آب از 52 مورد در سال گذشته امسال به 38 مورد کاهش در سه ماهه پائیز رسیده است.

وی افزود: تنها در شهرک کارمندان ابهر بیش از 7 هزار متر لوله فرسوده تعویض و با خارج کردن شبکه فرسوده در این شهرک ، به میزان قابل توجهی هدر رفت آب کاهش یافته و تعداد حوادث نیز کم شده است.

این مسئول به کاهش 4.51 درصدی تولید آب در این مدت در شهر ابهر نیز اشاره کرده و گفت: میزان تولید آب در سه ماهه پائیز امسال 2 میلیون و 245 هزار متر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 106 هزار متر مکعب کاهش یافته است.

وی آمار فروش آب در شهر ابهر را نیز اعلام کرده و گفت: امسال بیش از یک میلیون و 896 هزار متر مکعب آب در شهر ابهر به فروش رسیده است که نسبت به سال گذشته بیش از 12 درصد افزایش را نشان می دهد.

گفتنی است طبق آخرین آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395 شهر ابهر با 99 هزار نفر جمعیت شامل بیش از 30 هزار خانوار در فاصله 80 کیلومتری از زنجان قرار دارد که 100 درصد جمعیت این شهر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *