پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ سه کماندار ابهری جوان و نوجوان در قالب تیم استان زنجان از روز شنبه با حضور در رقابت‌های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ خلیج فارس توانایی‌های خود را برای کسب عناوین قهرمانی و راهیابی به تیم ملی به نمایش گذاشتند.

WhatsApp Image 2021 07 05 at 10.05.12

تورج عیوض محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر گفت: تیم استان با حضور سه نفر از ورزشکاران جوان و نوجوان ابهری روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر در خط رقابت‌های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ خلیج فارس در تهران ایستادند.

وی افزود: شکیبا جلالی، ساغر حلوایی، علیرضا احمدخانی اعضای تیم تیراندازی با کمان زنجان در رده سنی جوانان و نوجوانان را در این مسابقات تشکیل دادند.

WhatsApp Image 2021 07 05 at 10.06.30

تورج عیوض محمدی افزود: در این رقابت‌های ساغر حلوایی مقام اول کامپوند بانوان رده جوانان ، شکیبا جلالی مقام دوم کامپوند بانوان در رده نوجوانان، و علیرضا احمدخانی مقام چهارم کامپوند مردان را از آن خود کنند.

WhatsApp Image 2021 07 05 at 10.06.04

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر یادآور شد: در صورتی که کمانداران استان بتوانند در این مسابقات حدنصاب‌های لازم را به دست بیاورند برای عضویت در تیم ملی انتخاب خواهند شد.

وی افزود: ورزشکاران نونهال و نوجوان و جوانان شهرستان از توانایی‌های خوبی در این رشته ورزشی برخوردار هستند و در رقابت‌های کشور مقام های زیادی را از آن خود کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر