پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دار هر صبح

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
اولین اردوی جهادی تخصصی پزشکی و دندان پزشکی در شهر ابهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر از اولین اردوی جهادی تخصصی پزشکی و دندان پزشکی در شهر ابهر ، با حضور ۲۵ پزشک متخصص ، دندان پزشک ، پزشک عمومی ، ماما و پرستار که در این اردوی جهادی ، به مدت ۳روز در حاشیه شهر ابهر با هدف محرومیت زدایی و خدمات رسانی به اقشار هدف به صورت عام المنفعه خدمت رسانی خواهند کرد و از روز چهارشنبه آغاز و تا روز جمعه تداوم خواهد داشت.

photo11980865698

حجت السلام جعفری نماینده خبرگان رهبری در استان زنجان در مراسم افتتاحیه اولین اردوی تخصصی پزشکی و دندان پزشکی در شهر ابهر گفت :ارائه خدمات داوطلبانه و خیرخواهانه از برکات نظام اسلامی است و خداوند متعال روحیه جهادی را در تحصیل کنندگان جوان این مرز و بوم قرار داده است که خمس علم خود را این گونه ادعا میکنند و امیدواریم در همین راستا همواره ثابت قدم باشند .

photo11980865671

نماینده خبرگان رهبری در استان زنجان خاطرنشان شد از زحمات بیدریغ جوانان جهادی که متولی برگزاری چنین اردوی جهادی در راستای محرومیت زدایی و خدمات به مستضعفان قدمهای مثبتی برداشتند و کادر پزشکی که به صورت جهادی و عام المنفعه پیش قدم بودند قدردانیم و آرزوی توفیقات الهی را آرزومندیم.

photo11980866238

مسئول قرارگاه جهادی حضرت زینب س با بیان اینکه اردوی جهادی و تخصصی پزشکی و دندان‌پزشکی برای اولین‌بار است که در ابهر برگزار می‌شود، خاطرنشان شد : خدماتی که قرار است در این اردوی جهادی به مردم ارائه شود کاملا رایگان است.

photo11980865698 1 photo11980865248 photo11980865248 1

ایشان افزود این اردوی جهادی با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد علوی و کمیته امداد ، شبکه بهداشت و درمان ، بسیج و آموزش و پرورش و خیرین گرامی در قالب ارایه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی با حضور پزشکان متخصص برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار