به گزارش گروه سایر رسانه های پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از مهر احد یاغموری به وضعیت بارندگی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از اول مهر امسال تا یک بهمن‌ماه میزان بارندگی در استان زنجان بیش از ۱۴۶.۶ میلی بوده است.

وی اظهار کرد: این میزان بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت بیش از ۲۷ درصد افزایش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم بیش از ۱۷۸ درصد افزایش دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: خوشبختانه میزان بارش‌ها در فصل پاییز و در دی ماه در استان زنجان بسیار خوب بوده ولی باید همچنان مدیریت مصرف آب در دستور کار شهروندان باشد.

احد یاغموری تاکید کرد: طی این بازه زمانی بیشترین بارش‌ها در استان زنجان مربوط به شهرستان ابهر با ۱۷۹.۲ میلی متر و کمترین بارش مربوط به طارم با ۱۰۴ میلی متر است.

وی  به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و تا اواخر هفته بارشی در استان نداریم.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یادآور شد: دمای هوای استان تا اواخر هفته کاهش داشته و هوا سرد می‌شود و شاهد افت دما، یخبندان و مه غلیظ خواهیم بود.

احد یاغموری ابراز کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان سردترین و آب‌بر گرم‌ترین مناطق استان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *