جلسه ستاد بزرگداشت مراسم دهه فجر، امروز، ۵ بهمن با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
Untitled-1

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایکنا ؛ احمد ذوالقدر، فرماندار ابهر، ظهر امروز ۵ بهمن‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم‌ دهه فجر این شهرستان، با اشاره به ضرورت عمل به جهاد تبیین، عنوان کرد: لازمه عمل به جهاد تبیین مقام معظم رهبری این است که باید در همه ابعاد، هوشیارانه در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان بایستیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بیان کنیم تا بدخواهان نظام از نقاط قوت ما برای بیان کاستی‌های‌مان بهره نبرند.

وی ضمن محکومیت توهین به مقدسات و بدنه پاک سپاه، تصریح کرد: جنگ ترکیبی دشمنان در این‌گونه اهانت‌ها محکوم به شکست است و ما حتی خاک زیر پای یک سپاهی جان برکف را با هزاران ژنرال دشمنان عوض نمی‌کنیم چرا که سپاه خود در مقابله با ترویسیم بین‌المللی در خط مقدم است و سپاه در قلب مردم جای دارد.

فرماندار ابهر با اشاره به در پیش‌رو بودن دهه فجر، تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط حساس ضمن لزوم هوشیاری باید در شکل‌گیری مراسم دهه فجر برای باشکوه برگزار شدن جشن انقلاب با تشکل‌های مردمی و ادارات تابعه دین خود را ادا کنیم.

ذوالقدر با تأکید بر نقش جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور بر لزوم توجه بیشتر به این قشر در نقش‌آفرینی در همه زمینه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: آینده کشور ما به دست جوانان ساخته می‌شود پس در حوزه‌های مختلف باید به آنها بها داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *