رئیس قوه قضائیه صبح امروز در چهاردهمین سفر استانی خود، در صدر هیأت عالی‌رتبه قضایی وارد استان زنجان شد.
121212

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به استان زنجان با حضور در مزار مطهر شهدای این استان، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و سایر شهیدان گلگون‌کفن ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

121212

در خلال این سفر استانی دکتر جهانگیر معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جلسه شورای تامین و شورای اداری شهرستان ابهر با حضور دکتر شجاعی نماینده مجلس ، حجت الاسلام مرادی پور امام جمعه ابهر و مهندس ذوالقدر فرماندار ابهر و سایر مسئولین استانی و شهرستان ابهر در محل سالن جلسات پیامبر اعظم فرمانداری شهرستان ابهر حاضر شدند .

89654

پیرو این جلسه مواردی در خصوص برخی مسائل و مشکلات روز جامعه و منطقه مطرح گردید و به صورت اختصاصی حل مشکلات اراضی ۶۰جفت شریف آباد مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر جهانگیر در خصوص مشکل زمین های شریف آباد گفت : با بررسی‌های اولیه‌ قبل از سفر در خصوص زمین های شریف آباد انجام شد مشخص شد که این زمین ها دارای پرونده‌ای است که از قبل از انقلاب با موضوع اصلاحات ارضی باز شده  و اختلافاتی بین مردم ایجاد کرده که تا امروز این مشکل ادامه دارد.

654534

وی در ادامه خاطر نشان کرد که این پرونده در دیوان ادالت اداری مطرح و  در حال رسیدگی است .

معاون پیشگیری از جرم قوه قضائیه در ادامه گفت : باید حرف مردم منطقه شنیده و اسناد و مدارک جمع آوری و بررسی شود تا این موضوع در کوتاه ترین زمان حل شود و تصمیمی گرفته شود که به نفع مردم باشد .

4323132

دکتر جهانگیر در ادامه افزود : یکی از ماموریت‌های اصلی معاونت پیشگیری و وقوع جرم این است که بتواند عوامل جرم‌زا را شناسایی و بسترهای لازم را حذف کند تا بحث ورود و تشکیل پرونده قضایی کاهش یابد تا دستگاه قضایی فرصت کند به دانه‌درشت‌ها بپردازد و پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی را به موقع رسیدگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *