به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر ،قرار است سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان شرکت کند و پیش از آن هم با استاندار زنجان جلسه خواهدداشت.

هدف از سفر وزیر اطلاعات به استان زنجان معارفه مدیر کل جدید اطلاعات استان زنجان است

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین خاتمی امام جمعه زنجان گفت: با تلاش تمامی نیرو‌های مسلح و سربازان گمنام، استان زنجان یکی از استان‌های امن کشور است.

امام جمعه زنجان در ادامه افزود: مسولین باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند تا مشکلات مردم را حل کنند.

وی همچنین به سیل اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاق بار دیگر ثابت کرد مردم کشور ما با مهربانی و کمک به هم نوع هیچگاه همدیگر را فراموش نخواهند کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: آمادگی کامل مردم و مسئولان باعث شد تا در سیل اخیر استان زنجان خسارت نبیند.

تشکیل جلسه شورای اداری زنجان با حضور وزیر اطلاعات

استاندار زنجان در جلسه شورای اداری با اشاره به روز ملی خلیج فارس و روز شورا‌ها و تبریک روز کارگر و معلم گفت: کارگران و معلمان نقش کلیدی در جامعه دارند.

حقیقی افزود: مردم و مسئولان در این برهه از زمان وظایف سنگینی برعهده دارند که اگر هر کس بدرستی به وظایف خود عمل کند اسایش و ارامش جامعه به خوبی حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در ۴۰ سال گذشته شبانه روزی تلاش میکند تا به اهدف شوم خوب برسد گفت:تلاش مردم و مسئولان و حرکت طبق فرمایشات م رهبر معظم انقلاب آرامش را درکشور ایجاد کرده است.

حقیقی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح و سربازان گمنان حافظان جامعه هستند افزود: فداکاری‌های سربازان گمنام امروز امنیت را به استان و کشور به ارمغان آورده است.

وی همچنین به سیل اخیر و همراهی مردم ومسئولان هم اشاره کرد و گفت: استان زنجان با تلاش شبانه روزی مسئولان به ویژه اطلاع رسانی به موقع و شایسته صداوسیمای مرکز زنجان توانست از کنار حوادث به خوبی و بدون برجا گذاشتن خسارت عبور کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *