پایگاه خبری صبح ابهر

سلامی دوباره دارد هر صبح

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا، سید نعمت‌ الله نجیب‌ حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر ابهر ضمن تبریک ایام هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شوراها نمونه عینی مردم‌سالاری دینی هستند.

وی با تاکید بر این‌که همه تلاش‌های انجام شده در جهت رسیدگی و رفع نیازها و جامه عمل پوشاندن به درخواست‌های شهروندان است، گفت: شورای شهر ابهر ضمن تعامل با همه ارگان‌ها و نهادها همه همت و تلاش خود را جهت خدمت به مردم به‌کار خواهد بست و در این مسیر از هم‌فکری و توان همه اعضا استفاده خواهد کرد.

این مسئول تاکید کرد: همه تلاش‌ها در راستای تحقق عدالت در مدار قانون، شرع و انصاف و توسعه متوازن شهر خواهد بود.

در ادامه این جلسه، سخنگوی شورا اسلامی شهر ابهر نیز با تبریک هفته دولت و انتخاب هیئت رئیسه جدید، اظهار کرد: داشتن نگاه و تفکر فرامنطقه‌ای به همه مناطق، لازمه کار شورا بوده و امیدآفرینی و ایجاد تحول مطلوب و اعلام خبرهای خوب باید سرلوحه امور ما قرار گیرد.

مصطفی محمودی افزود: باید به همه مناطق تحت لوای ابهر نگاه مثبت داشته باشیم و به افرادی که با نگاه مغرضانه در صدد القای نگاه منطقه‌ای در شورا هستند، با اولویت قرار دادن توجه به همه نقاط شهر پاسخ مناسبی داده باشیم.

در پایان این جلسه با انتخاب اعضا سید نعمت‌ الله نجیب‌ حسینی به‌ عنوان رئیس شورا، کیوان الهیاری به عنوان نایب‌ رئیس، شیما افشاری به عنوان منشی شورا و سمیرا دودانگه به عنوان خزانه‌دار شورا انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار
جدیدترین گالری تصاویر