احمد ذوالقدر فرماندار ابهر

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری صبح ابهر به نقل از ایسنا ؛ احمد ذوالقدر ظهر امروز در دیدار با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای ابهر، با اشاره به زحمات و تلاش‌های ارزنده دهیاران و شوراهای اسلامی در خصوص توسعه و آبادانی روستاها، اظهار کرد: دهیاران در روستا در واقع نمایندگان دولت هستند که مشکلات مردم را به مسئولان منتقل می‌کنند.

وی بر ضرورت تعامل مستمر دهیاران و شوراهای اسلامی با بخشداری و مجموعه ادارات خدمات‌رسان برای توسعه و عمران روستاها در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر تاکید کرد و افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب، همه امکانات در روستاها موجود است و با گذشت چندین سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، کماکان شاهد توسعه زیرساخت‌های لازم در روستاها هستیم.

سرپرست فرمانداری ابهر با بیان اینکه نتیجه تعامل بین مردم و مسئولان در توسعه این منطقه تاثیر به‌سزایی خواهد داشت، ادامه داد: توسعه روستایی را نیز می‌توان عاملی در بهبود شرایط زندگی افراد متعلق به قشر کم‌درآمد ساکن روستا و خودکفاسازی آنان در روند توسعه کلان کشور دانست.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران بایستی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به دنبال حل مشکلات موجود در روستاها باشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی محدود است، دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود و تبدیل آن‌ها به یک فرصت در جهت آبادانی و ایجاد اشتغال در روستاها تلاش کنند.

سرپرست فرماندار ابهر با یادآوری اینکه ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری در روستاهای این شهرستان وجود دارد که باید شناسایی و معرفی شود، بیان کرد: توسعه جاذبه گردشگری ابهر در روستاها می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش درآمد روستاییان و رونق تولید در این مناطق شود.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید تلاش کنند تا روستا محل تولید و کارگاه اشتغال‌زایی شود، اضافه کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید جایگاه شوراهای اسلامی و دهیاران را حفظ کرد و در تعامل و حل مشکلات روستائیان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ذوالقدر با یادآوری اینکه در دولت انقلابی هیچ مدیری حق دادن گزارش کذب را ندارد و ما هم اجازه نخواهیم داد در شهرستان مدیری گزارشی را ارائه کند که واقعیت ندارد، خاطرنشان کرد: همه ما خدمت‌گزار مردم هستیم که این موضوع باید در عمل نیز نشان داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *